אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכרה בינלאומית למהלך שיווקי ישראלי שהתקיים בפייסבוק צילום: איה בן עזרי

הכרה בינלאומית למהלך שיווקי ישראלי שהתקיים בפייסבוק

בלוג הפרסום הבינלאומי Adverblog התייחס למהלך של חוגלה קימברלי, עבור מותג הטישו קלינקס במסגרתו נשלחה ערכת טישו לאנשים שהעלו סטטוס כי הם מצוננים או אינם מרגישים טוב

28.12.2011, 12:17 | פטר קלנר
בלוג הפרסום הבינלאומי Ads of the world האוסף מידי יום את עבודות הקריאייטיב הטובות בעולם בחר להתייחס למהלך השיווקי של חוגלה קימברלי אשר התקיים בפייסבוק עבור מותג הטישו, קלינקס.

במסגרת המהלך שנעשה באמצעות חברת smoyz המתמחה בשיווק בניו מדיה ובפעילות תוכן באינטרנט נשלחו ל-50 אנשים ערכה הכוללת מספר אריזות שונות של טישו קלינקס, זאת לאחר שהם העלו סטטוס המצביע על כך שהם חולים, או אינם חשים בטוב או מצוננים. 100% מהאנשים אשר קיבלו את הערכה, צילמו אותה והעלו סטטוס תודה לקלינקס שחשבו עליהם.

לדברי ערן שיאון, מנהל הדיגיטל בחברת חוגלה קימברלי: "מדובר במהלך תדמיתי שעולה בקנה אחד עם קונספט החורף Feel Good. הרעיון היה להגיע ל'אנשים חולים' ולהפתיע אותם בפתרון רלוונטי מתוך הבנה מדויקת של מצבם ושל הצורך שלהם באותו הרגע. עוד מוסיף שיאון "הגורם הכי חשוב פה היה הטיימינג. כאשר החולה העלה סטאטוס השתדלנו להגיע אליו בטווח של עד שעתיים בשביל לשמור על רלוונטיות ולהעצים את גורם ההפתעה. השגנו 100% הצלחה של הפעילות במובן הזה, שכל מי שקיבל חבילה העלה פוסט עם תמונה+טקסט על ההפתעה המרגשת ושבחים על המותג".

המהלך שנחשף בפני למעלה מ-650 אלף פרופילים וזכה ל-1,800 אינטראקציות יצר באזז ואף גרם לאנשים לעלות סטטוסים של חולים רק כדי לקבל ערכה במתנה.

 

תגיות