אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שנה חדשה ברגל שמאל: זרמון גולדמן איבד את תקציב הפרסום של AIG צילום: שלום בר טל

שנה חדשה ברגל שמאל: זרמון גולדמן איבד את תקציב הפרסום של AIG

התקציב יוצא למכרז לאחר שבע שנים שבהן טופל בזרמון גולדמן. בשנה האחרונה הסתכם התקציב ב-4.5 מיליון דולר

28.12.2011, 17:26 | שלי פריצקר

משרד הפרסום זרמון גולדמן מתחיל את 2012 ברגל שמאל, לאחר שתקציב חברת הביטוח AIG בו טיפל בשבע השנים האחרונות יוצא למכרז. על התקציב יתמודדו אדלר חומסקי, ברוקנר נטע יער וראובני פרידן. החברה צפויה לסיים את תהליך המכרז עד לסוף הרבעון הראשון של 2012.

התקציב מטופל בזרמון גולדמן מאז 2004. היקף התקציב מתחילת 2011 ועד היום עומד על 4.5 מיליון דולר, כשבתקופה המקבילה ב-2010 היקף התקציב היה גדול יותר ועמד על 6.6 מיליון דולר. מדובר במחירים ריאליים לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מ-AIG ישראל נמסר בתגובה, כי "חברת הביטוח AIG החלה בתהליך של בחינת עבודה עם משרד פרסום חדש וזאת כחלק מהנחיות תאגיד AIG העולמי".

עוד נמסר, כי "החברה עובדת בשבע שנים האחרונות בהצלחה רבה עם משרד הפרסום זרמון גולדמן שהיה שותף מלא להישגים מרשימים אליהם הגיעה החברה בתחומי התקשורת השיווקית". את קמפיין חברת הביטוח מוביל מאז 2006 השחקן אבי קושניר, בהמשך הצטרף אליו מוני מושונוב.

עבור זרמון גולדמן מדובר באובדן המתווסף לשורה של תקציבים חשובים שעזבו את המשרד בשנתיים האחרונות ובהם סיטרואן, אפריל ואלקטרה.

תגיות