אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרנית הבלקברי ממשיכה לאבד נתח שוק לאפל צילום: בלומברג

יצרנית הבלקברי ממשיכה לאבד נתח שוק לאפל

נתח השוק של RIM בארה"ב ירד ל-6.5% בשלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר מ-7.1% ברבעון הקודם; אפל נשארה במקום הרביעי עם נתח שוק של 11.2%

30.12.2011, 20:04 | סוכנויות הידיעות
הסמארטפון של ריסרץ' אין מושן (RIM), בלקברי, אשר איבד את המקום הרביעי לאפלבארה"ב במהלך המחצית הראשונה, ירד עוד יותר בהשוואה ליצרנית האייפון והמובילה בשוק האמריקאי, סמסונג אלקטרוניקס לאחר שמכשירים חדשים לא משכו מספיק רוכשים.

הנתח של RIM בשוק הטלפונים הסלולרים בארה"ב במהלך שלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר ירד ל-6.5% מ-7.1% ברבעון הקודם, כך לפי מחקר שערכה קום סקור. נתח השוק של סמסונג עלה ל-25.6% מ-25.3%, ואפל נשארה במקום הרביעי עם נתח שוק של 11.2%, עלייה של 1.4%.

הנתונים הם הראייה האחרונה לכך שהגרסאות החדשות של הבלאקברי שהציגה RIM השנה עם מסכי מגע ודפדפנים משודרגים, לא עצרו את העדפת הצרכנים לאייפון של אפל והמכשירים שמשתמשים בתוכנת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, כמו למשל סמסונג גלקסי אס.

החודש, RIM סיפקה תחזיות מכירות ורווח שהחמיצו את תחזיות האנליסטים והודיעה כי הרווח ירד ב-6% ברבעון האחרון ל-5.17 מיליארד דולר.

תגיות