אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפליקציית Any.DO הישראלית ברשימת האפליקציות הנבחרות של הניו יורק טיימס

אפליקציית Any.DO הישראלית ברשימת האפליקציות הנבחרות של הניו יורק טיימס

החברה הצעירה קוטפת שבחים ופרסים מ"הניו יורק טיימס" וה"ביזנס אינסיידר" כ"אחת מהחברות הישראליות שיש לעקוב אחריהן"

01.01.2012, 13:19 | אסף גלעד

סוף-השנה שחלף עלינו ביעף היה ללא ספק סוף-השנה המוצלח ביותר שעבר על Any.DO, המפתחת הישראלית של אפליקציית ניהול המשימות היומיומיות בעלת אותו השם. ה"ניו יורק טיימס" מנה את אנידו ברשימת עשר האפליקציות הטובות ביותר, ארבעה ימים בלבד לאחר שזכתה להיכלל ברשימה דומה בבלוג הנחשב טק-קראנץ'.

האפליקציה, שמזכירה לנו לקנות מתנת יום הולדת לחבר או לשלם את חשבונות המים שלנו, נחשבת כיום לאחת מאפליקציות הפרודוקטיביות הפופולאריות ביותר בחנות האפליקציות של אנדרואיד, בנוסף לאפליקציות כמו Remember The Milk, Taskos ו -Evernote. היא זכתה עד כה ליותר מ- 500 אלף הורדות. 

"עוד בטרם השיקה אפליקצייה למחשב האישי, האפליקציה הסלולרית של  אנידו היא שימושית ביותר, ודרך חכמה במיוחד לניהול המשימות היומיומות שלנו", נכתב בטיימס. "התוכנה כוללת מילות מפתח רבות החוסכות הקשות של מילים חשובות, ויכולת ניהול משימות שמצריכות לא יותר ממגע אצבע ומגרירת אובייקטים פשוטה מיום אחד למשנהו. התזכורות מגיעות בזמן, וכאשר משימה הושלמה, היא ניתנת למחיקה על ידי הקשה פשוטה או על ידי נענוע הטלפון. כל מה שקשור באפליקציה מרגיש אלגנטי ויעיל, כפי שמסייע אישי אמור להיות".

בטק-קראנץ' גרפה אנידו ביקורת נלהבת וקיבלה שם את התואר של יישום הפרודוקטיביות הטוב ביותר למכשירי אנדרואיד. הבלוג ציין את ההתאמה האופטימלית של האפליקציה לפקודות קוליות ואת האינטגרציה עם חשבונות גוגל אישיים.

אנידו הייתה האפליקציה הישראלית היחידה ברשימה של הטיימס, לצד Google Music, שירות הורדת שירים שאינו דורש את חיבור הטלפון למחשב, אפליקציית SwiftKey X, שמתקנת שגיאות כתיב ויכולה לצפות מראש את המילה הנכתבת, 8Tracks המאפשר לבעלי טלפונים לחלוק פלייליסטים של שירים אהובים, ואפליקציית מזג האוויר BeWeather המנפישה את מזג האוויר המקומי ומשלבת אותו בפעילות השוטפת על גבי הטלפון.

גם האתר הכלכלי הנחשב Business Insider ציין את אנידו ברשימת 15 סטארטאפים ישראלים ששווה לעקוב אחריהם במהלך השנה החדשה. הכתב הישראלי הצעיר בן לנג כתב באתר: "פשטות ואלגנטיות הם מה שהופכים את האפליקציה הזאת לטובה מסוגה." 

בין שאר החברות ברשימה ניתן למצוא שמות מוכרים כמו גיגיה, טוקון, סולוטו, בילגארד ,שייקר ואונאבו, אך גם כמה סטארטאפים ידועים פחות כמו Wibbitz, שממירה טקסטים לסרטוני וידיאו, WiseStamp, המאפשרת ליצור חתימה אישית בדואר האלקטרוני שיכולה להכיל את הסטטוס האחרון בפייסבוק, ו- Fooducate, אפליקציית בריאות שמאפשרת לקבל את כל המידע הדרוש על כל מוצר בסופרמרקט על ידי סריקת הברקוד. האפליקציה מציגה למשתמש דירוג של בריאות המוצר ואף מציעה לו תחליפים במדפים סמוכים.

האתר גם מנה שתי עסקאות ישראליות שיש לעקוב אחריהן: מבין 7 עסקאות מיזוג ורכישה בתחום המדיה הדיגיטלית, שתי עסקאות שנחשפו לראשונה ב"כלכליסט". על רכישת הסטארט-אפ Gifts Project בידי eBay נכתב: "איביי מעולם לא הצליחה להיכנס לתחום הרשתות החברתיות, אז הם רכשו סטארט-אפ ישראלי ופתחו את המרכז העוסק במדיה חברתית בישראל בכדי להבין איך להיות שחקן בתחום הזה". הביזנס אינסיידר מונה גם את רכישת וויביה בידי קונדואיט כעסקה משמעותית, לצד עסקאות כגון רכישת שירות המיקום Gowalla בידי פייסבוק, ורכישת MyYearbook של היזמת הצעירה קתרין קוק בידי הרשת הלטינית Quepasa.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
נראית יופי של אפליקציה אבל נבהלתי מרמת ההרשאות הנדרשות
ניסיתי לקרוא את ה Privacy Policy שלהם והתעייפתי. ההרשאות המבוקשות רבות מאד (רובן נראות הגיוניות כלומר יש להן בסיס פונקציונלי) אבל זה עדיין פתח לחששות (לפחות מבחינתי) האם יש להם גרסה בתשלום ? ללא פרסומות ? וללא עוגיות של מפרסמים ?
צ  |  03.01.12
13.
ASTRID מציגה ברשימת ה-WIDGETS שלה
אפשרויות שדורשות הורדת תוספת בתשלום. אני מבין את המודל המדובר, אבל עדיין, מעצבן קצת שבאים להוסיף WIDGET למסך ו-3 מתוך 4 אופציות דורשות הורדת תוסף בתשלום. הקפצת מודעה פעם ב... אופציה אחת שתדרוש הורדת תוסף בתשלום. היה פחות נדחף בעין. כן, אני מניח שגם ANY.DO תצטרך לאמץ מודל של פרסומות או תוסף בתשלום אם היא רוצה להצדיק את עצמה. קח לדוגמה את GO. הרבה רכיבים בחינם, חלק (לא הכרחי) בתשלום, בדר"כ THEMES יהיו בתשלום, אם אתה רוצה להיות שונה במראה מאחרים סביבך.
קובי  |  02.01.12
לכל התגובות