קמפיין עולמי: חום אימים
המודעה לטיפות לשיכוך כאבים מזכירה לנו מי הצרכן האמיתי של המוצר
בתשע מתוך עשר מודעות שמפרסמות תרופות לתינוקות, יהיה ויז'ואל של תינוק בוכה. ולמה? כי פרסומות אוהבות להציג לנו בעיה ופתרון; וכשמדובר בתינוקות קטנים, בואו ונודה על האמת, הבעיה היא לא הכאבים האיומים שהתינוק נאלץ לסבול, אלא הצרחות האיומות שההורים שלו נאלצים לשמוע... אכן, עולם אכזר.
בדיוק משום כך, המודעה הזו צדה את עיניי. הנה, סוף סוף, יצרן טיפות לשיכוך כאבים מגלה אנושיות ומזכיר לנו מי כאן הצרכן האמיתי (ולא רק הצרחן האמיתי) של המוצר: עם כל הכבוד, זו לא האמא אלא התינוק. ומה כבר יכול לגרום כאב ראש לתינוק בן יומו? המשכנתה עוד לא חונקת אותו, הבוס עוד לא מתאכזר אליו ואפילו שיניים עוד לא התחילו לצמוח לו. נשמע גן עדן? אז זהו, שלא. נסה אתה להיות כל היום תחת מטר של מצלמות, פלאשים, קריאות התפעלות ואינסוף פרצופים לא מוכרים שאומרים לך שיצאת נורא ברור. ברור שיעלה לך החום.
הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה