אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חדש של בקרדי מרטיני: משחק טניס מול רפאל נדאל צילום: איי פי

קמפיין חדש של בקרדי מרטיני: משחק טניס מול רפאל נדאל

תאגיד בקרדי העולמי פתח בקמפיין במסגרתו הוא מזמין את הצרכנים בישראל למשחק טניס אינטרנטי מול אלוף העולם. המנצחים עשויים להתמודד מול נדאל במשחק פנים מול פנים

05.01.2012, 11:27 | כתב כלכליסט

תאגיד בקרדי מרטיני מזמין את הצרכנים להשתתף במשחק טניס וירטואלי מול הטניסאי רפאל נדאל, 10 פעמים אלוף הגרנד סלם, כחלק מהקמפיין העולמי של התאגיד תחת השם "אלופים שותים באחריות".

המשתתפים שינצחו את האלוף במשחק הוירטואלי באמצעות רובוט יזכו לטוס עם חבר נוסף למיורקה שבספרד, שם יפגשו באופן אישי את נדאל והרובוט, ואף יוכלו להתמודד מול נדאל במשחק טניס אמיתי, הפעם פנים מול פנים, באמצעות שליטה על הרובוט.

התחרות היא דרך אתר פייסבוק ייעודי.  את המסר לשתייה באחריות מעביר נדאל לפני כל תחילת משחק וירטואלי, המזכיר לשחקנים כי "אלופים אמיתיים יודעים איפה הקו נמצא. שתו באחריות".

קמפיין השתיה באחריות של תאגיד בקרדי הושק לראשונה ב- 2008 עם אלוף פורמולה 1 מייקל שומאכר תחת הכותרת "שתיה ונהיגה לא מתערבבים".

לדברי מנהל מותג בקרדי העולמי ג'ק מקדונלד: "באמצעות הקמפיין אנו מעוניינים לחזק את המודעות והשליטה העצמית בשתיית אלכוהול, זאת באמצעות אפליקציה ייעודית בפייסבוק המדמה שליטה עצמית בשתיית אלכוהול. אנו מזמנים את הקהל הרחב מעל גיל 18 להיות חופשיים, להגיע וליהנות מהמשחק עם רפאל נאדל. וכך אולי לזכות להתמודד מולו במשחק טניס אמיתי".

תגיות