אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מפעל הפיס מטמיע מערכת ניהול מכירות - עלות הפרויקט: מעל מיליון שקלים צילום: מיכאל קרמר

מפעל הפיס מטמיע מערכת ניהול מכירות - עלות הפרויקט: מעל מיליון שקלים

המערכת תאפשר לנהל את ניוד אנשי השטח של מפעל הפיס. המערכת עובדת על טלפונים חכמים ומסוגלת לעדכן נתוני מכירות בזמן אמת

08.01.2012, 11:18 | כתב כלכליסט

פרויקט ההטמעה נמשך קרוב לשנה וחצי, במהלכן פיתחה מטריקס מערכת המותאמת אישית לצרכי אנשי השטח של מפעל הפיס. המערכת מלווה את כל תהליך המכירה של מקדמי המכירות של מפעל הפיס מול הזכיינים, תוך שהיא מציגה נתונים בזמן אמת.

הנתונים המוצגים כוללים: נתונים היסטוריים, מצב המלאי, יעדים, מבצעים ועוד. כמו כן, כוללת המערכת יישום לביצוע הזמנות אונליין. המערכת עובדת באינטגרציה מלאה עם כל מערכות המידע האחרות של מפעל הפיס.

המערכת החדשה פותחה על פלטפורמת windows mobile 6.5 ומבוססת על מערכת MMIS (Matrix Mobile Information Server) המאפשרת ניוד וניהול אנשי שטח. היא מותקנת על מכשרים חכמים מסוג HTC, אשר יחולקו בהדרגה למקדמי המכירות של מפעל הפיס.

צביקה פיליפס, מנהל אגף המכירות של מפעל הפיס מסר כי: "מטריקס פיתחה עבורינו מערכת שתשמש את המנהלים שלנו ואת אנשי השטח בשנים הבאות. המערכת מאפשרת לנהל את ליגת המקדמים – מנגון Live המאפשר למנהלים להגדיר יעדים לאנשי המכירות בשטח וגם לעקוב אחר התקדמותם ועמידתם ביעדים, כולל מערך מובנה של בונוסים ותמריצים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות