אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בצל המשבר: מחיר הגשת העבודות לתחרות קקטוס הזהב יוזל ב-25%

בצל המשבר: מחיר הגשת העבודות לתחרות קקטוס הזהב יוזל ב-25%

מחיר הגשת עבודה יעמוד על 825 שקל. כמו כן, סדרות של עבודות יוגשו ויקבלו ציון כקמפיין אחד ולא כעבודות בודדות

08.01.2012, 12:33 | שלי פריצקר
תחרות הקקטוס 2012 יוצאת לדרך בצל ההאטה בענף הפרסום: מחיר הגשת העבודות יוזל ב-25% ועומד על 825 שקל לעבודה - כך החליטה ועדת התחרות של איגוד חברות הפרסום שאישרה את תקנון התחרות. אתר ההגשות נפתח היום.

נוסף על כך הוחלט כי סדרות של עבודות יוגשו ויקבלו ציון כקמפיין אחד ולא כעבודות בודדות. כמו כן השיפוט שונה כך שהציון יהיה מורכב מ-50% רעיון, 35% ביצוע ו-15% חדשנות. כל אלה יתווספו להחלטות מהשנה שעברה הכוללות פתיחת קטגוריית "אינטגרייטד": שילוב של מהלכים חוצי מדיה שמהווים התפתחות או המשכיות האחד של השני. וקטגוריית "קרפט", שבמסגרתה יזכו בקטטוס זהב עבודות שהביצוע שלהן היה יוצא דופן ברמתו הגבוהה.

גיא בר, מנהל קריאייטיב ראשי והמשנה למנכ"ל גיתם BBDO, ימשיך לכהן שנה נוספת כיו"ר ועדת התחרות. מבנה חבר השופטים יהיה כפי שהיה בשנה שעברה ויורכב מ- 40 שופטים: 24 מנהלי קראיטיב ממשרדי הפרסום החברים באיגוד ועוד 16 שופטים "מילואימניקים" – מנהלי קראיטיב לשעבר במשרדי פרסום, העובדים כיום כפרילנסרים. הליך השיפוט יפתח באפריל, כאשר במאי ייערך הטקס ויתפרסמו התוצאות.

לדברי גיא בר, "גם השנה הכניסה הועדה מספר תיקונים במטרה לשפר את התחרות ולקדם אותה לסטנדרטים הנהוגים בעולם. בעקבות המצב בענף אני מאמין שהמשרדים יהיו בררנים הרבה יותר לגבי העבודות שישלחו. זה אמנם יצמצם את מספר ההגשות אך יחד עם זאת יעלה את האיכות הכללית".

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד הפרסום: "השנה אנו נערכים לקיום התחרות בתנאים לא קלים לתעשיית הפרסום. אנו בוחנים צעדים נוספים להתאמת האירוע למצב הכלכלי של ענף הפרסום".

תגיות