אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניקול ראדימן נבחרה לפרזנטורית של טיב טעם צילום: אלכס ליפקין

ניקול ראדימן נבחרה לפרזנטורית של טיב טעם

ראידמן תוביל את פעילות הפרסום השנתית של הרשת שמוערכת בכ-3 מיליון שקל. ה"מעושרת" כבר הודיעה כי תתרום את מלוא שכרה לאגודה למלחמה בסרטן

10.01.2012, 08:58 | כתב כלכליסט

אחרי שטלי סיני-ריקליס קטפה קמפיין, מגיע תורה של מעושרת נוספת. ניקול ראידמן (25), נבחרה לפרזנטורית של רשת המזון טיב טעם.

ראידמן תוביל את פעילות הפרסום השנתית של הרשת, במסגרת הפעילות, יועלה בשלב הראשון, קמפיין פרסומי בכיכובה, בחודש פברואר הקרוב. שווי המהלך למעלה מ-3 מליון שקל.

ראידמן כבר הודיעה כי תתרום את מלוא שכרה מהקמפיין לאגודה למלחמה בסרטן.

בשנים האחרונות השתמשה רשת טיב טעם בשפים ומובילי דעת קהל בתחום הקולינארי כמובילי הפעילות הפרסומית שלה. בין השפים ומובילי דעת הקהל – שאול בן אדרת, אידי ישראלוביץ, מאיר דנון, אלי לנדאו, יואב בר, שאול אברון, דניאל זך ועוד. לראשונה, ממנה הרשת פרזנטורית מעולם הבידור והטלוויזיה לפעילות הפרסום של טיב טעם.

לדברי יוסי שליו, ראש אגף הסחר והשיווק של טיב טעם: "מסתבר כי ניקול ראידמן היא לקוחה קבועה ומרוצה של טיב טעם וחברת מועדון מזה שנים רבות של הרשת. כמי שנחשבת לבעלת סגנון וטעם משובח ומבינה באיכות ואירוח הוחלט למנות אותה כפרזנטורית הרשת. לדבריו: חיפשנו דמות כריזמטית, שנונה ואמביציוזית שתוביל את הקמפיין החדש של הרשת, שישיק שפה תקשורתית חדשה".

עוד מסר שליו: במסגרת פעילות הפרסום לשנת 2012 שמנו לעצמנו יעד לתקן את התדמית השגויה של רמת המחירים שיש לחלק מהציבור כלפי הרשת. הקמפיין יחזק את רשת טיב טעם כמציעה ללקוחותיה חווית קניות אחרת בנוף הישראלי, מגוון מוצרים שאינו קיים ברשתות מזון מקבילות בארץ, מבחר היינות והגבינות הגדול במדינה, מעברים רחבים ונוחים, חנויות מעוצבות ומרהיבות, 7 ימים בשבוע וכל זאת במחיר הוגן.

תגיות