אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של קבוצת קאופמן מבעלי ד"ר גב צילום: אוראל כהן

גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של קבוצת קאופמן מבעלי ד"ר גב

היקף התקציב יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה. במכרז התמודדו גם המשרדים ענבר מרחב, ארועטי GPS ו-JWT

10.01.2012, 12:10 | שלי פריצקר

משרד הפרסום גיתם BBDO זכה במכרז הפרסום של קבוצת קאופמן בעלת המותגים ד"ר גב ורשתות הריהוט והעיצוב נטוצי ואיטלסופה. היקף התקציב יעמוד בשנה הקרובה על כ-10 מיליון שקל בשנה - 6 מיליון מהם ד"ר גב.

במכרז התמודדו גם המשרדים ענבר מרחב, ארועטי GPS ו-JWT. התקציב טופל ב-7 שנים האחרונות במשרד הפרסום ברוקנר נטע יער.

מקבוצת קאופמן נמסר: "ההחלטה להחליף משרד פרסום באה בעקבות רצון לחידוש ורענון אסטרטגיית הפרסום. הבחירה בגיתם נבעה מהיותו משרד בעל ניסיון עשיר בטיפול ברשתות קמעונאיות בדרך קריאטיבית-מקצועית. אנו מבקשים להודות לברוקנר נטע יער על עבודה פוריה ויצירתית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות