אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הולו נכנסת לעסקי ההפקה: תשיק שתי סדרות מקור משלה

הולו נכנסת לעסקי ההפקה: תשיק שתי סדרות מקור משלה

אתר הווידיאו הוקם בידי חברות התוכן כתחליף להורדות הפיראטיות, אבל התחרות מול נטפליקס הובילה אותו לפעול גם ליצירת סדרות מקוריות

16.01.2012, 11:18 | יוסי גורביץ
אתר הווידיאו הפופולרי הולו הודיע אמש (א') על כך שישיק לראשונה שתי סדרות מקור, כשאחת מהן היא עלילתית. ההודעה נמסרה על כך במהלך כנס החורף של אגודת מבקרי הטלוויזיה האמריקאית. סוכנות הידיעות AP ציינה כי ההכרזה הגיעה זמן קצר לאחר שהמנכ"ל ג'ייסון קילאר מסר כי להולו יש כ-1.5 מיליון לקוחות משלמים וכי ההכנסות שלה עמדו ב-2011 על 420 מיליון דולר.

הולו נוצר, במקור, על ידי שורה של רשתות טלוויזיה אמריקאיות, ומטרתה העיקרית היתה לשכנע צופים בארה"ב לא להוריד תוכניות באופן בלתי חוקי. לאתר יש גרסה בתשלום וגרסה חינמית הכוללת תכנים מצומצמים יותר, והוא אינו זמין מחוץ לארצות הברית.

עקב העובדה שהולו אמורה היתה להיות רשת שמאגדת תוכן של רשתות אחרות, היא המעיטה לייצר תוכן משלה עד כה. להערכת AP, המהלך הנוכחי נועד לאפשר להולו להתמודד טוב יותר מול נטפליקס, שגם היא נכנסה לאחרונה לעסקי ההפקה.

סדרת המקור העלילתית של הולו תיקרא Battleground, והיא אמורה להיות קומדיה רומנטית המתרחשת סביב מירוץ הפריימריז של מועמד דמוקרטי לסנאט בוויסקונסין. הסדרה נוצרה על ידי ג'יי די וולש, לשעבר אחד מעוזריו של ג'ון קרי, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ב-2004, באחד הקמפיינים שלו. סדרה נוספת תהיה דוקומנטרית ותיקרא Up To Speed: היא תעסוק במקומות בלתי ידועים, אך בעלי חשיבות היסטורית, הנמצאים בסמוך לאתרים ידועים בארה"ב.

בשנה האחרונה רווחו דיווחים על מכירתה הקרבה של הולו, כאשר בין החברות שהוזכרו כרוכשות אפשריות היו אמזון, גוגל, מיקרוסופט - ובשלב מסוים גם אפל. הרכישה לא התממשה, בין השאר מחשש שמי שיקנה את החברה לא יזכה גם בזכיונות התוכן שלה – חשש שהולו לא הצליחה להפיג.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות