אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרטנר שדרגה את המערכת לניהול הזמנות

פרטנר שדרגה את המערכת לניהול הזמנות

הפרויקט בוצע בעזרת קבוצת יעל - השדרוג מבוסס על תשתית טכנולוגית של חברת טיבקו, היקף הפרויקט לא נמסר אך הוא מוערך בכ-2 מיליון שקל

16.01.2012, 12:40 | כתב כלכליסט

פרטנר וקבוצת יעל מבצעות פרויקט משותף שהוא חלק מההיערכות של פרטנר לשינויים ולתחרות בשוק התקשורת. פרטנר משדרגת בימים אלה את מערכת ניהול ההזמנה הממוחשבת שלה במטרה לאפשר שירות טוב יותר ללקוחות לצד שיפור זמינות המערכות, חסכון בעלויות ומענה וגמישות לדרישות העסקיות.

על מנת לממש מודל של Order management & Fulfillment פרטנר תעשה שימוש בתשתית אפליקטיבית של טיבקו ובאפליקציה שפותחה בשיתוף פעולה של פרטנר ויעל תוכנה וככזו היא מבוססת על פרדיגמה וטכנולוגיה מונחת אירועים (BuisinessEvents).

מדובר בפרויקט רב שלבי שינוהל במשך כשנה ובסופו תהליכי ליבה נוספים ישוכתבו ויעשו שימוש בתשתית חדשה זו, כדי לאפשר את היתרונות הטכנולוגים והשירות ללקוחות.

שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל אמר כי: "פרויקט זה יסייע לפרטנר לייעל את הטיפול בהנפקת החבילות ללקוחות ויאפשר לפרטנר להוציא חבילות שיווקיות בצורה מהירה. תהליכים אשר עד היום בוצעו במודל של BPM יבוצעו מעתה אוטומטית בזמן אמת ויאפשרו לפרטנר לבצע עשרות אלפי בקשות של לקוחות בו זמנית בזמני ביצוע מהירים".

תגיות