אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בריטיש ישראל משקיעה 30 מיליון שקל בקניון סירקין צילום: עמית שעל

בריטיש ישראל משקיעה 30 מיליון שקל בקניון סירקין

הקניון השכונתי בפתח תקווה עובר מתיחת פנים. בריטיש ישראל, שרכשה אותו מכינוס נכסים ב־85 מיליון שקל, צפויה לסיים את השיפוץ במחצית השנייה של השנה

23.01.2012, 08:39 | אורנה יפת

הקניון השכונתי סירקין בפתח תקווה עובר מתיחת פנים בהשקעה של 30 מיליון שקל. בריטיש ישראל, שרכשה אותו מכינוס נכסים ב־85 מיליון שקל בסוף 2010, צפויה לסיים את השיפוץ בקניון במחצית השנייה של השנה.

קניון סירקין ממוקם במזרח פתח תקווה ומשתרע על 11 אלף מ"ר מסחרי. שטחו הכולל 23,300 מ"ר, לרבות חניון תת־קרקעי. הנהלת בריטיש איננה מתכוונת להוסיף לקניון שטחי מסחר, אלא מחליפה את המעליות ומיקומן, מוסיפה דרגנועים, מחליפה ריצוף ותאורה, משנה את פתחי הקניון ועוד.

מאחר שבריטיש היא בעלת קניון אבנת בעיר, שלאחרונה נוספה בו קומת אופנה, אין לה כוונה להפוך את סירקין לקניון על־אזורי שיתחרה באבנת. עם זאת, גם בסירקין, המשרת ברובו אוכלוסייה דתית מהשכונות הסמוכות, יש רשתות אופנה דוגמת גלי, ג'אמפ, פוקס, דלתא וחנות עודפים של גולף. במסגרת השינויים ייכנסו לקניון S WEAR ורשת קסטרו.

"אנחנו מתאימים את תמהיל החנויות לקהל", אמר ל"כלכליסט" פליקס שופמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וממלא מקום מנכ"ל בקניוני ישראל. "בניגוד לקניון אבנת, שהוא קניון אזורי ועל־אזורי ובו מבקרים לקוחות בין פעם לפעמיים בחודש, סירקין הוא קניון מקומי ותדירות הביקור בו גבוהה יותר. הוא לא אמור להתחרות בקניון הגדול, אלא מול חנויות הרחוב", אומר שופמן.

ברדיוס של סירקין פועלים גם פאואר סנטר בבארות יצחק ומרכזים מסחריים באזור סגולה.

תגיות