אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אנדרו מייסון: "אם נצא לחופשה של שבועיים - גרופון ילך לעזאזל" צילום: בלומברג

אנדרו מייסון: "אם נצא לחופשה של שבועיים - גרופון ילך לעזאזל"

מייסד אתר הדילים הגדול בעולם דיבר על חשיבות ה"ליבה האנושית" של גרופון; החברה תפיץ לבעלי עסקים שירות לניתוח הרווחים מהקופונים

23.01.2012, 15:12 | סוכנויות הידיעות

מאחורי גרופון, אתר הקופונים המוביל בעולם, עומדת "חברת טכנולוגיה עם ליבה אנושית חשובה" - כך על פי אנדרו מייסון, המנכ"ל והמייסד, שדן בצמיחת החברה בכנס DLD שנערך במינכן. לדבריו, אם צוות האתר יחליט לצאת לחופשה של שבועיים, השירות "ילך לעזאזל באופן מיידי" - בעוד שפייסבוק וגוגל וודאי ימשיכו לתפקד.

"חלק ניכר מהשווי שלנו טמון באיכות העסקאות, והעסקאות הללו מושגות מכיוון שיש לנו אלפי אנשים ב-47 מדינות, שמשוחחים בכל יום עם עשרות אלפי בעלי עסקים. כך שיש רכיב אנושי משמעותי בעסקים שלנו", הסביר. מייסד גרופון מאמין שעל מנת להגיע לתחומים נוספים, כמו מסחר מקומי בזמן אמת או יצירת מערכת תגמולים לסוחרים מצטיינים, יש להשתמש היטב בקשרים האנושיים.

נכון לסוף ספטמבר 2011, מספר המשתמשים בגרופון צמח ל-143 מיליון מ-21 מיליון שנה קודם לכן, כולל למעלה מ-250 אלף בעלי עסקים. לפי האתר, המשתמשים בו חסכו 1.1 מיליארד דולר. החברה, שיצאה בנובמבר האחרון להנפקה, מעסיקה כיום עשרת אלפים עובדים, כאשר 70% מהם ממוקמים מחוץ לארה"ב. מייסון, שגרופון בראשותו ספגה לא מעט ביקורת על התנהלותה, אמנם הודה שהחברה "לא מושלמת", אך לדבריו היא מתמקדת בהגברת רמות הסיפוק של בעלי העסק.

החברה מתכוונת להפיץ ברחבי העולם את שירות ניתוח הנתונים שלה, וכן לספק לחברות כלי שיעזור להן להבין את העלויות, הרווחים ומספר המוצרים או השירותים שהן מציעות במסגרת קידום המכירות.

תגיות