אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי הפסקה של 16 שנה: ז'אן פול גוטייה משיק בושם לגבר צילום: אי פי אי

אחרי הפסקה של 16 שנה: ז'אן פול גוטייה משיק בושם לגבר

המהלך יגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות בכיכובו של דוגמן העל יון קורטאיאנה. היקף ההשקעה במהלך כ-2.5 מיליון שקל

25.01.2012, 10:06 | כתב כלכליסט

מעצב העל ז'אן פול גוטייה, משיק לאחר 16 שנה בושם לגבר בשם KOKORICO. מהלך ההשקה יגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות בכיכובו של דוגמן העל יון קורטאיאנה. היקף ההשקעה במהלך כ-2.5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ויגובה במקביל בקמפיין עיתונות,

בקמפיין מופיע קורטאיאנה, כדון ז'ואן, המתאפיין בסביבה זוהרת של סטודיו הצילום ומציג את כל מה שיש לו - הוא אקסהיביציוניסט וגאוותן, גאה ואלגנטי, מופיע בשחור-לבן יפהפה, כמו מתוך סרט קלאסי, בשילוב נגיעות מודרניות.

קורטאיארנה מצולם בחליפה, שמתחתיה הוא לובש נוצות מעוצבות ומחצין את יתרונותיו: הוא מנפח את החזה ומותח אותו, הוא חייתי ומתהלל בריקוד החיזור שלו.

עדי דניאל רייכר, מנהלת מותג ז'אן פול גוטייה בחברת ש. שסטוביץ' מסרה: "הקמפיין נועד ללוות את ההשקה האסטרטגית של הבושם החדש מבית ז'אן פול גוטייה, בושם בעל הבטחה רבה וזאת לאור העובדה שהבושם האחרון שהשיק גוטיה הושק לפני 16 הנו עדיין אחד הבשמים הקלאסיים המובילים. הבושם החדש, פונה לגברים של היום, כאלו שלא פוחדים לבטא את עצמם וללכת עם האמת הפנימית שלהם".

תגיות