אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קשת מפרסמת פחות בערוץ 24 בימי השידור של רשת צילום: נועם מושקוביץ

קשת מפרסמת פחות בערוץ 24 בימי השידור של רשת

מהנתונים של יפעת ברת פרסום עולה כי קשת מוכנה לוותר על דקות הפרסום בערוץ 24 במהלך התוכנית "אייל גולן קורא לך", כדי לנסות לפגוע ברייטינג של רשת

01.02.2012, 09:40 | שלי פריצקר

זכייניות ערוץ 2 מנהלות מלחמה על הרייטינג בערוצים נפרדים: מחישוב ממוצע דקות הפרסום בפריים טיים בערוץ 24 שבבעלות קשת עולה כי היא ממעיטה בפרסום בערוץ בימי השידור של רשת בערוץ 2.

מיעוט הפרסום נועד למנוע זפזופ של הצופים בין ערוצים ולהשאיר אותם דבוקים למסך. נתוני דקות הפרסום התקבלו מיפעת בקרת פרסום.

בתחילת ינואר התחלפו רשת וקשת בימי השידור בערוץ 2, ורשת עברה לשדר בימים רביעי עד שבת. עד כה שודרה "המירוץ למיליון" ברביעי ובחמישי, ו־"The Voice" שעלתה החודש שודרה בשבת. במקביל עלתה בערוץ 24 העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך", שמשודרת בימים רביעי, חמישי ושבת.

לפי נתוני יפעת, מתחילת ינואר עמד היקף הפרסום הממוצע בערוץ 24 בשעות הפריים טיים (20:00–23:00) בימי שבת על 4 דקות ו־17 שניות. לעומת זאת, בימי שלישי, שהם ימי השידור של קשת, הפרסום בפריים טיים בערוץ 24 עמד בממוצע על 37 דקות ו־4 שניות.

מהנתונים עולה כי קשת מוכנה ככל הנראה לוותר על מספר משמעותי מדקות הפרסום בערוץ 24 במהלך התוכנית היוקרתית "אייל גולן קורא לך", כדי לנסות לפגוע ברייטינג של רשת.

בסיכום התחרות בינתיים, התוכנית "The Voice" מצליחה לשמור על רייטינג גבוה - כ־40%, ו"אייל גולן קורא לך" מצליחה גם היא להשיג נתונים יפים - ממוצע רייטינג של 4.9% - נתון מרשים ביחס לערוץ נישה. מקשת לא נמסרה תגובה.

תגיות