אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של סטימצקי עובר לאדלר חומסקי צילום: מיכאל קרמר

תקציב הפרסום של סטימצקי עובר לאדלר חומסקי

במכרז התמודדו גם גיתם BBDO, ברוקנר נטע יער, באומן בר ריבנאי ודרורי שלומי שקד. היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל

01.02.2012, 12:20 | שלי פריצקר

אדלר חומסקי זכה בתקציב הפרסום של רשת הספרים סטימצקי בהיקף של כ-6 מיליון שקל. המשרד גבר על משרדים אחרים שהתמודדו במכרז ובהם גיתם BBDO, ברוקנר נטע יער, באומן בר ריבנאי ודרורי שלומי שקד.

התקציב טופל מאז שנת 2006 במשרד שלמור אבנון עמיחי Y&R ולאחרונה החליטו ברשת להעבירו למשרד פרסום חדש.

"אני מודה לשלמור על שנים של עשייה פורה, ויצירתית שאפשרה לרשת סטימצקי להמשיך ולהוביל את ענף הספרים ומאחלת לגדעון עמיחי באופן אישי הצלחה בדרך החדשה שבחר", מסרה היום מנכ"ל רשת סטימצקי איריס בראל. "אני צופה כי משרד אדלר חומסקי יתווה לרשת דרך חדשה ומקורית לשנים הקרובות, שתהלום את ערכי החברה ותמשיך את תנופת הצמיחה והחדשנות של הרשת למען לקוחותיה".

רשת סטימצקי נוסדה בשנת 1925. היא הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר לספרים ומונה 145 חנויות ב-68 ערים וישובים ברחבי הארץ. מלבד ספרים נמכרים ברשת גם מגזינים, DVD, דיסקים ועוד.

תגיות