אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיטת העבודה: קודם הרכבת הקלה, אח"כ הרחובות העמוסים באזור

שיטת העבודה: קודם הרכבת הקלה, אח"כ הרחובות העמוסים באזור

התוכנית העתידית כוללת השקעה של כ־150 מיליון שקל בחמש השנים הקרובות

02.02.2012, 08:46 | שי פאוזנר

התוכנית העתידית של עדן, שאותה מוביל ראש העירייה ניר ברקת, כוללת השקעה של כ־150 מיליון שקל בחמש השנים הקרובות. התוכנית, כפי שמסביר סמנכ"ל עדן ליאור בר־דור, נגזרת "מהשפעתה של הרכבת הקלה על כל התנועה במרכז העיר".

לדברי בר־דור, "העיקרון בעבודות הפיתוח המבוצעות על ידי עדן נבע מסנכרון בין עבודות התשתית והשינויים בהסדרי התנועה במרכז העיר, עם ההתקדמות בביצוע עבודות הפיתוח של הרכבת הקלה".

על הטענות הקשות של בעלי עסקים באזור ביחס לפגיעה בהם לאורך תקופת העבודות על הרכבת אומרים בעדן: "בשנתיים האחרונות, כל עוד נמשכו העבודות היתה האטה מכוונת של פעילות עדן, והחברה נמנעה מכניסה לרחובות בעלי השפעה תנועתית רצינית. כעת, עם כניסתה לפעילות של הרכבת הקלה, רחובות אלה נכללים בתוכנית העבודה של עדן לחומש הקרוב, כאשר המטרה היא להשלים את מלוא פיתוח הרחובות בתחום האחריות של עדן".

הפעילות תכלול, בין השאר, השלמת פיתוח של כביש טבעת לכלי רכב פרטיים באזור הרחובות הנביאים, אגרון ושלמה המלך; השלמת ציר גישה מדרום העיר למרכזה; והשלמת פיתוח של כמה מדרחובים ורחובות עם תנועה מתונה באזור שכונת בית יעקב (ליד השוק). נוסף על כך, מתוכנן פיתוח של רחובות הנחשבים למוקדי משיכה לתיירים כמו שלומציון, בן סירא ואחרים, במטרה ליצור בהם חוויית שוטטות רחוב.

תגיות