אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זה היה השבוע של קבוצת אדלר חומסקי: LEAD זכה בתקציב AIG צילום: בלומברג

זה היה השבוע של קבוצת אדלר חומסקי: LEAD זכה בתקציב AIG

היקף תקציב הפרסום של חברת הביטוח עמד ב-2011 על 4.5 מיליון דולר; טופל עד עתה בזרמון גולדמן

02.02.2012, 22:25 | שלי פריצקר

משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי זכה בתקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG. היקף התקציב עמד ב-2011 על היקף של 4.5 מיליון דולר.

LEAD בניהולו של רמי יהודיחה זכה בתום מכרז שערכה החברה בחודש האחרון ובו לקחו חלק גם המשרדים ראובני פרידן IPG וברוקנר נטע יער. התקציב טופל ב-7 שנים האחרונות בזרמון גולדמן. מדובר בזכייה שנייה השבוע של אדלר חומסקי, לאחר שאתמול זכה בתקציב סטימצקי בהיקף 6 מיליון שקל.

מיכל רביב, סמנכ"ל השיווק של AIG, מסרה היום: "הניסיון של קבוצת אדלר חומסקי בתחום הביטוח והשילוב בין חשיבותו האסטרטגית ליכולתו לממש את האסטרטגיה באמצעות מספר רב של ערוצי שיווק, לרבות דיגיטל, הופכים אותו לשותף ראוי לקראת האתגרים ש-AIG וענף הביטוח יתמודדו עמם בשנים הקרובות". בנוסף הודתה רביב לזרמון גולדמן: "המשרד היה שותף להישגים של AIG בשנים האחרונות".

תגיות