אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופרבול 2012 - הזווית הישראלית

סופרבול 2012 - הזווית הישראלית

מפתחים ישראלים רוצים לעשות כסף מחיבור אוהדים מרחבי העולם ל"אצטדיון וירטואלי" אחד. סופרבול 2012 יהווה כר מבחן לאפליקציה שלהם

05.02.2012, 15:38 | כתב כלכליסט

בעידן הרשתות החברתיות לאוהדים ישנה אפשרות להחליף דעות ומחשבות כפי שלא היתה קיימת בעבר. מחקרים קובעים כי רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר הן אחת הסיבות לעלייה בפופולריות הצפייה במשחקים, מאחר שהן מאפשרות לאנשים לראות את המשחקים "יחד" עם חברים או זרים מוחלטים, אף על פי שהם לבד מול הטלוויזיה ומסך המחשב. הפוטנציאל העסקי הטמון בעולם החדש הזה עדיין לא ברור, אך לא נעלם מעיניהם של יזמים ישראלים. לאחרונה הושקה אפליקציית ספורט חברתית חדשה שמנסה לעשות כסף מצופי ספורט אונליין - ואין כמו משחק סופרבול מדובר כדי לראות אם היא עובדת.

אפליקציית MyStadium מאפשרת למשתמש לתקשר עם אוהדים בכל רחבי העולם סביב משחק נתון, בענפי ספורט מרכזיים בעולם. באפליקציה ניתן לנהל צ'טים במהלך משחק בחדר פרטי עם החברים בפייסבוק, או לתקשר בחדר צ'ט ציבורי עם אוהדים מרחבי העולם — בקיצור,  לראות את המשחק לבד, אבל ביחד.

איך עושים מזה כסף? מפתחי האפליקציה הישראלים טוענים כי המשחק עצמו והדיונים עליו מעודדים משתמשים לביצוע רכישות במגוון תחומים, כגון הזמנות מזון או מוצרי ספורט.

תומר זוסמן, מנכ"ל MyStadium, מספר: "אנחנו מנסים לחבר בין עולם הסמארטפונים, עולם הספורט והעולם החברתי למקשה אחת שמספקת למשתמש חוויה משלימה לצפייה בכל אירוע ספורט בעולם. האוהדים ירגישו חלק ממשהו גדול, גם אם לבד, וזה החלק החשוב ביותר בספורט".

תגיות