אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב פוקס וללין עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO צילום : יניב אדרי וגולי כהן

תקציב פוקס וללין עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO

שני המותגים טופלו עד כה במשרד זרמון גולדמן. למרות הפרידה, בר רפאלי ונועם טור ימשיכו להיות הפרזנטורים של פוקס ויעל בר זוהר של ללין. היקף התקציבים עומד על כ-10 מיליון שקל

07.02.2012, 14:16 | שלי פריצקר

קבוצת פוקס החליטה להעביר את תקציבי הפרסום של מותג האופנה פוקס ושל ללין למשרד הפרסום גיתם BBDO. ההיקף הכולל של התקציבים עומד על כ-10 מיליון שקל.

שני המותגים טופלו עד כה במשרד זרמון גולדמן – פוקס במשך 15 שנים וללין 5 שנים. למרות הפרידה מזרמון הפרזנטורים ימשיכו להוביל את הקמפיינים – בר רפאלי ונועם טור לרשת פוקס ויעל בר זוהר לרשת ללין.

הראל ויזל מנכ"ל קבוצת פוקס: "אני מודה לזרמון גולדמן על הרבה שנים של עשייה פורה ויצירתית. המשרד היו עימנו מתחילת הדרך עוד כשהיינו מותג קטן והם בהחלט שותפים למיצוב של פוקס היום כמותג מוביל. זרמון גולדמן בשבילי כמו משפחה ואני מאחל להם הרבה הצלחה".

עינת פורטוגלי סמנכ"ל השיווק והפרסום של קבוצת פוקס: "כולי תקווה כי השותפות החדשה עם משרד הפרסום החדש תהיה פוריה ומוצלחת וכי יחדיו נמשיך את תנופת הצמיחה והחדשנות של פוקס וללין בארץ ובעולם".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות