אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של ביטוח ישיר צילום: אסנת קרסנסקי

באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של ביטוח ישיר

המשרד גבר על מקאן אריקסון שגם העפיל לשלב הגמר במכרז שהחל לפני כחודש

08.02.2012, 12:08 | שלי פריצקר

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של ביטוח ישיר.

המשרד גבר על מקאן אריקסון שגם העפיל לשלב הגמר במכרז שהחל לפני כחודש. היקף התקציב עמד ב-2011 על 6.45 מיליון דולר, מחיר ריאלי.  בהליך המכרז השתתפו גם גלר נסיס ושלמור אבנון עמיחי שטיפל בתקציב עד כה.

מערך הפרסום של קבוצת ביטוח ישיר מורכב עתה מגליקמן נטלר סמסונוב המטפל במותג 9 מיליון (אישי ישיר), ברוקנר נטע יער המטפל במימון ישיר וכאמור, כעת הצטרף גם באומן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות