אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כאל תפרסם ב"ברייק הזהב" של המירוץ למיליון תמורת 250 אלף שקל

כאל תפרסם ב"ברייק הזהב" של המירוץ למיליון תמורת 250 אלף שקל

הפרסומת של ברייק הזהב תשודר בשבת, רגע לפני ההכרזה על הזוג שיזכה במיליון שקל מבין ארבעת הזוגות שהגיעו לגמר

09.02.2012, 08:49 | שלי פריצקר

חברת כאל שילמה כ־250 אלף שקל תמורת הזכות לשדר פרסומת ב"ברייק הזהב" - הרגע שבו משודרת הפרסומת האחרונה והיחידה לפני רגע השיא - בגמר של תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון".

הגמר של העונה השנייה של "המירוץ למיליון" ישודר בשני חלקים, היום ובשבת, בזכיינית ערוץ 2 רשת. הפרסומת של ברייק הזהב תשודר בשבת, רגע לפני ההכרזה על הזוג שיזכה במיליון שקל מבין ארבעת הזוגות שהגיעו לגמר.

העונה השנייה של "המירוץ למיליון" היתה ארוכה במיוחד: היא החלה עוד באוקטובר, וזכתה לממוצע רייטינג של 30.5%. מדובר באחת ההפקות היקרות (עלות כל פרק מוערכת בכמיליון שקל), ורשת גם נאלצה להתמודד עם ההאטה בשוק הפרסום שפגעה בהכנסות מפרסומות.

ברייק הזהב ישמש את חברת כרטיסי האשראי כאל להשקת קמפיין רחב תחת הסלוגן "עושים את זה קל". זאת, במסגרת מהלך אסטרטגי רחב של החברה שעלותו הכוללת עומדת על כ־7 מיליון שקל.

תגיות