אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: חי בתוך בועה

קמפיין עולמי: חי בתוך בועה

תחנת רדיו בסין יצאה בסדרת מודעות שהופכת את מגרשי הספורט - אם זה מגרש טניס או זירת איגרוף - ממרובע סתמי לאחד האייקונים המוכרים בעולם: בועת קומיקס

09.02.2012, 09:44 | תמי מלצר־רוזנווקס

אם תחשבו על זה, "לראות" תחרות ספורט באמצעות הרדיו זה כמו להאזין לתחרות שירה דרך העיתון. זו ממש לא המדיה האידיאלית. ועדיין, תחנת "רדיו ספורט בייג'ינג" רוצה להמחיש לאזרחי הונג קונג כמה מלהיבים, חיים ומהימנים השידורים שלה.

הלקוח: רדיו ספורט בייג הלקוח: רדיו ספורט בייג'ינג. המדינה: הונג קונג. משרד הפרסום: Ogilvy & Mather הלקוח: רדיו ספורט בייג

הנחת היסוד הנכונה תמיד היא שתמונה אחת טובה מאלף מילים, קל וחומר כשמדובר באלף מילים בסינית. לכן התחנה יצאה בסדרת מודעות שהופכת את מגרשי הספורט - אם זה מגרש טניס או זירת איגרוף - ממרובע סתמי לאחד האייקונים המוכרים בעולם: בועת קומיקס.

תראו באיזו קלות משתנה צורתו המוכרת של המגרש והופכת לסמל מעולם אחר לגמרי. בסך הכל מתחו קצת הצדה את חבלי הזירה - לא משהו שמוחמד עלי לא עשה 50 שנה קודם לכן ברגעים של איבוד שליטה. אבל הטריז הנוסף הזה עושה את כל ההבדל, והופך את זירת האגרוף לזירת חדשות שוקקת.

הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות