אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זרמון וגולדמן - הסוף? צילום: שלום בר טל

זרמון וגולדמן - הסוף?

לפי הערכות, אילון זרמון והדר גולדמן החליטו לפרק את החבילה לאחר 13 שנות עבודה משותפת. גולדמן: "לא היו דברים מעולם"

13.02.2012, 08:30 | שלי פריצקר

כ־13 שנים אחרי שהקימו את אחד ממשרדי הפרסום הפרובוקטיביים ביותר שידע הענף, הדר גולדמן ואיילון זרמון מפרקים את השותפות - כך לפי הערכות בענף.

מסתמן כי זרמון יקנה את חלקו של גולדמן. המשרד הוקם ב־1999, ועם השנים התברג לעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום מבחינת היקף התקציבים המנוהלים. אולם בשנתיים האחרונות הוא איבד כמה תקציבים, ונדמה שהוא מתפרק מנכסיו.

בסיכום 2011 התברר כי היקף הפעילות של זרמון גולדמן הצטמצם ב־28% לעומת 2010 והגיע למחזור של 81.5 מיליון שקל. כתוצאה מכך הידרדר המשרד למקום ה־14 בדירוג המשרדים הגדולים. ההערכה היא כי מצבו הנוכחי גרוע יותר, לאחר שאיבד באחרונה שני תקציבי עוגן: AIG ואופנת פוקס. גם תקציב הפרסום של רכבת ישראל שבו טיפל המשרד - יצא למכרז.

ביולי האחרון הודיעו זרמון וגולדמן על מינויו של גיא וינברגר לתפקיד מנכ"ל המשרד ושני הראשונים הפכו ליו"רים משותפים. עוד דווח כי וינברגר הפך לשותף בחברה, אך נראה כי המהלך לא סייע בייצובו של המשרד. כעת עולה השאלה מה יהיה עתידו של המשרד ומה יקרה עם הסכם הייצוג שלו עם פירמת הפרסום הבינלאומית DDB.

הדר גולדמן בתגובה: "לא היו דברים מעולם". את תגובתו של איילון זרמון לא ניתן היה להשיג.

תגיות