אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בעיצומו של החורף: יצרניות ויבואניות הגלידות פתחו את העונה צילום: shutterstock

בעיצומו של החורף: יצרניות ויבואניות הגלידות פתחו את העונה

גלידת שטראוס משיקה את המותג הבינ"ל "מקס האריה", בנסטלה יחזירו השנה תחרות עם סדרת שלגונים של המותג הפופולרי "אנגרי בירדס"

13.02.2012, 15:32 | אורנה יפת
החורף עוד כאן אך כמו בכל שנה גם השנה פתחו יצרניות ויבואניות הגלידות את העונה. גלידת שטראוס, מקבוצת יוניליוור, תתמקד בעונה הקרובה בעולם הילדים ומשיקה את המותג הבינלאומי "מקס האריה" מערוץ הילדים, שיהווה מותג מטריה למוצרי הילדים. בשלב ראשון יושקו שלגון ומאגדת אסקימו ובהמשך השנה מוצרים נוספים.  

בנסטלה לא מתכוונים לוותר במהירות על קטגוריית הילדים ויחזירו השנה תחרות עם סדרת שלגונים של המותג הפופולרי "אנגרי בירדס", עם שלגון מותג הסרט "עידן הקרח 4" ועם שלגון במותג "בננה קיד" הכולל ציפוי ג'לי בננה מתקלף.  

השחקנית השלישית והקטנה בקטגוריה, גלידת פלדמן, שמתקשה להתמודד מול הענקיות הבינלאומיות, בחרה להדגיש את הישראליות והשורשיות של המפעל מרחובות ומשיקה גלידה משפחתית בשיתוף עם מפעל ישראלי נוסף, שוקולד השחר, שתחליף את סדרת הגלידות המשפחתיות "בליסימו".

בנוסף, תשיק שלגון סורבה "איילנד" המבוסס על המשקה שנמכר בחופי סיני ומשווק על ידי אדיר סחר. בפלדמן משקיעים 4 מיליון שקל בשינוי הלוגו מגלידות פלדמן לגלידות של פלדמן במטרה להדגיש כי מדובר בחברה משפחתית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות