אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת CBS גבתה כ־800 אלף דולר לפרסומת באורך 30 שניות בגראמי צילום: אי פי אי

רשת CBS גבתה כ־800 אלף דולר לפרסומת באורך 30 שניות בגראמי

זאת לאחר שב־2011 צפו בגראמי מספר שיא של 26.6 מיליון צופים, והתעריף לספוט עמד בממוצע על 621 אלף דולר

14.02.2012, 09:32 | ניר נתן, לוס אנג'לס

אמנם המדיה החדשה נוגסת בתקציבי הפרסום המיועדים לטלוויזיה, אבל לא בכל הקשור לאירועים הטלוויזיוניים החשובים בארה"ב. מגזין תעשיית המוזיקה "בילבורד" מדווח כי תעריפי הפרסום באירועים היוקרתיים רק ממשיכים להאמיר. לא מדובר רק בסופרבול, האירוע הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, אלא גם בטקס פרסי הגראמי שהתקיים שלשום בלילה. רשת CBS דרשה כ־800 אלף דולר לספוט פרסומת באורך 30 שניות לאחר שב־2011 צפו בגראמי מספר שיא של 26.6 מיליון צופים, והתעריף לספוט עמד בממוצע על 621 אלף דולר.

עם המפרסמים הבולטים בגראמי נמנו, בין השאר, פורד, ג'נרל מוטורס, יונדאי ופפסי. בינג (מנוע החיפוש של מיקרוסופט) חשף פרסומת חדשה עם הראפר וויז קאליפה; ויצרן מערכות הסטריאו Harman Kardon השיק קמפיין עם פול מקרטני וג'ניפר לופז. בדרך כלל, רק בסופרבול נוהגים להשיק קמפיינים חדשים כלל־ארציים.

הגראמי הוא האירוע הטלוויזיוני השלישי בחשיבותו אחרי הסופרבול (כולל צמד משחקי חצי הגמר) וטקס האוסקר. אלא שהאוסקר איבד מעט מקסמו לאחר שבשנה שעברה צפו בו 37.6 מיליון אמריקאים בלבד, לא מעט באשמת המנחים, השחקנים אן האתוואי וג'יימס פרנקו. לפיכך החליטה רשת ABC המשדרת את הטקס השנה, לשכור את שירותיו של השחקן בילי קריסטל שעשה זאת בהצלחה גדולה בעבר. תעריפי הפרסום נותרו כשהיו ב־2011 — 1.7 מיליון דולר לספוט בן 30 שניות. לשם השוואה, בסופרבול האחרון נמכר ספוט ב־3.5 מיליון דולר.

טקס האוסקר ישודר השנה ב־26 בפברואר וכל הספוטים כבר נמכרו.

תגיות