אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הבריאות סגר חלק ממערך השליחויות של "תן ביס" בגלל ליקויים תברואתיים צילום: שאול גולן

משרד הבריאות סגר חלק ממערך השליחויות של "תן ביס" בגלל ליקויים תברואתיים

משרד הבריאות מצא ליקויים תברואתיים בשירות משלוחים עצמאי לאחר שהתברר שהשליחים מתעכבים בחניונים עם המנות שלקחו מהמסעדות ומחלקים ביניהם מחדש את ההזמנות לפני שהם מביאים אותן ללקוחות

15.02.2012, 08:25 | גלי וולוצקי ואורנה יפת

משרד הבריאות הורה בסוף השבוע לחברת תן ביס להשבית חלק ממערך שליחויות המזון שהפעילה בעקבות ליקויים תברואתיים, כך נודע ל"כלכליסט". תן ביס מספקת שירותי e-dining לחברות הכוללים, בין השאר, שוברי תשלום לעובדים וגם אפשרות להזמין משלוחי מזון דרך אתר האינטרנט שלה. הנחיית משרד הבריאות נוגעת למשלוחים ממסעדות שעבדו עם תן ביס ושלא היה להן שירות משלוחים עצמאי. על פי דיווחים שהגיעו ל"כלכליסט", משרד הבריאות מצא ליקויים תברואתיים בשירות משלוחים זה, לאחר שהתברר שהשליחים מתעכבים בחניונים עם המנות שלקחו מהמסעדות ומחלקים ביניהם מחדש את ההזמנות לפני שהם מביאים אותן ללקוחות.

לדברי תמיר כרמל, מבעלי תן ביס, החברה עובדת עם יותר מ־2,000 מסעדות ברחבי הארץ ורק למיעוטן היא סיפקה שירות שליחויות שבוצע דרך קבלן חיצוני. לטענת כרמל, ברגע שהתגלו הליקויים בפעילות הקבלן, הופסקה ההתקשרות עמו ומסעדה שאינה מסוגלת להוביל בעצמה את האוכל ללקוחות, לא תוכל לעבוד עם תן ביס.

ממשרד הבריאות נמסר כי "התקבל מידע על הפצת מזון מחברה זו בתנאים תברואתיים ירודים מחניון תת־קרקעי. שירות המזון המחוזי במשרד הבריאות פעל מיידית לבדיקת המידע. בביקורת פתע במקום נמצאה הפצת מזון בתנאים תברואתיים ירודים. החברה נדרשה להפסיק פעילות זו לאלתר, ופעלה בהתאם להוראות המשרד".

כרמל מסר בשם תן ביס כי "אנחנו חברת אינטרנט ולא חברת משלוחים. לאחר בירור לגבי תפעול מערך המשלוחים ממספר מצומצם של מסעדות - שבוצעו באמצעות קבלני משנה שלא עומדים בתקינה הישראלית - הפסקנו מיידית את השירות. היקף השירות האמור היה פחות מ־2% מכלל שירותי תן ביס".

תגיות

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
סוף סוף קיבלו את שלהם
אני בטוחה שכל מי שכתב פה משהו חיובי על תן ביס (חוץ מהיתרון של מגוון המסעדות) מקבל כסף בדרך כלשהי מתן ביס (ולאו דווקא בצורה ישירה), כי ברור לי שאין להם אף לא לקוח מרוצה אחד! למדתי את זה אחרי שמחקו לי ולשאר הלקוחות הלא מרוצים (שתקועים איתם רק בגלל שהחברה שלהם החליטה לעבוד עם תן ביס) את כל התגובות השליליות מהדף שלהם בפייסבוק, ואח"כ גם חסמו את האפשרות לכתוב להם על הדף כי כל הלקוחות שלהם ירדו עליהם בלי הפסקה. זו חברה שלא יודעת ולא מעוניינת לתת שירות בשיט, אפשר לחכות להם לפעמים 20 דקות עד שעונים בשירות לקוחות הטלפוני, וזה אחרי שהאוכל לא מגיע 3 שעות מאז הזמנתו !!! ואני מדברת על חברה שנמצאת בתל אביב, ממסעדה בתל אביב. עד שסוף סוף תופסים אותם, הם משקרים שהמסעדה אשמה כי יש עומס, וכשמתקשרים למסעדה מגלים שהיא ריקה ותשמח לקבל עוד הזמנות
שירה , תל אביב  |  16.02.12
לכל התגובות