משרד הבריאות סגר חלק ממערך השליחויות של "תן ביס" בגלל ליקויים תברואתיים
משרד הבריאות מצא ליקויים תברואתיים בשירות משלוחים עצמאי לאחר שהתברר שהשליחים מתעכבים בחניונים עם המנות שלקחו מהמסעדות ומחלקים ביניהם מחדש את ההזמנות לפני שהם מביאים אותן ללקוחות
משרד הבריאות הורה בסוף השבוע לחברת תן ביס להשבית חלק ממערך שליחויות המזון שהפעילה בעקבות ליקויים תברואתיים, כך נודע ל"כלכליסט". תן ביס מספקת שירותי e-dining לחברות הכוללים, בין השאר, שוברי תשלום לעובדים וגם אפשרות להזמין משלוחי מזון דרך אתר האינטרנט שלה. הנחיית משרד הבריאות נוגעת למשלוחים ממסעדות שעבדו עם תן ביס ושלא היה להן שירות משלוחים עצמאי. על פי דיווחים שהגיעו ל"כלכליסט", משרד הבריאות מצא ליקויים תברואתיים בשירות משלוחים זה, לאחר שהתברר שהשליחים מתעכבים בחניונים עם המנות שלקחו מהמסעדות ומחלקים ביניהם מחדש את ההזמנות לפני שהם מביאים אותן ללקוחות.
לדברי תמיר כרמל, מבעלי תן ביס, החברה עובדת עם יותר מ־2,000 מסעדות ברחבי הארץ ורק למיעוטן היא סיפקה שירות שליחויות שבוצע דרך קבלן חיצוני. לטענת כרמל, ברגע שהתגלו הליקויים בפעילות הקבלן, הופסקה ההתקשרות עמו ומסעדה שאינה מסוגלת להוביל בעצמה את האוכל ללקוחות, לא תוכל לעבוד עם תן ביס.
ממשרד הבריאות נמסר כי "התקבל מידע על הפצת מזון מחברה זו בתנאים תברואתיים ירודים מחניון תת־קרקעי. שירות המזון המחוזי במשרד הבריאות פעל מיידית לבדיקת המידע. בביקורת פתע במקום נמצאה הפצת מזון בתנאים תברואתיים ירודים. החברה נדרשה להפסיק פעילות זו לאלתר, ופעלה בהתאם להוראות המשרד".
כרמל מסר בשם תן ביס כי "אנחנו חברת אינטרנט ולא חברת משלוחים. לאחר בירור לגבי תפעול מערך המשלוחים ממספר מצומצם של מסעדות - שבוצעו באמצעות קבלני משנה שלא עומדים בתקינה הישראלית - הפסקנו מיידית את השירות. היקף השירות האמור היה פחות מ־2% מכלל שירותי תן ביס".
33 תגובות לכתיבת תגובה