אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צמיחה של 30% בבעלי כרטיסי לייף סטייל בשנת 2011 צילום: אייל טואג

צמיחה של 30% בבעלי כרטיסי לייף סטייל בשנת 2011

מספר הלקוחות המחזיקים כיום בכרטיס האשראי החוץ בנקאי של הרשת עומד על 320 אלף

19.02.2012, 10:47 | כתב כלכליסט

כרטיס לייף סטייל, מועדון הלקוחות שבשליטת סופר-פארם, מדווח על צמיחה של כ-30% בגיוס לקוחות במהלך 2011: מספר הלקוחות המחזיקים כיום בכרטיס האשראי החוץ בנקאי Life style Plus עומד על 320 אלף, ביחס ל-250 אלף בעלי כרטיסים בסוף 2010.

עוד עולה, כי כ-30% מהמכירות של הרשת בשנת 2011 היו של בעלי כרטיס לייף סטייל אשר נהנים מימי מכירה מיוחדים בכל רבעון וכן מקופונים המותאמים אישית להרגלי הצריכה שלהם. יום לייף סטייל היה היום בעל המכר הגבוה ביותר בשנה: כ-50 מיליון שקל. תדירות הביקורים של לקוחות מועדון לייף סטייל בסופר-פארם כפולה מזו של לקוח רגיל וערך הסל הממוצע של לקוחות לייף סטייל גבוה ב-45% .

לצד הנאמנות לסופר-פארם, אחד היעדים של חברת לייף סטייל פלוס הוא הגדלת השימוש בכרטיס האשראי והפיכתו לכרטיס עיקרי אצל הלקוחות: "אנו רואים עלייה בהוצאה הממוצעת בכרטיס לייף סטייל פלוס מה שמעיד כי לייף סטייל פלוס הפך כרטיס דומיננטי בארנק הלקוחות . בעוד הנתח של סופר-פארם בסך ההוצאה בכרטיס נמצא בירידה, השימוש בכרטיס בבתי עסק נוספים צומח באופן משמעותי", אומר דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם.

תגיות