אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מורן אטיאס ומנשה קדישמן מככבים בקמפיין חדש למפעל הפיס צילום: ערן לם

מורן אטיאס ומנשה קדישמן מככבים בקמפיין חדש למפעל הפיס

מפעל הפיס משיק גם מתחם אינטראקטיבי שיזמין את הגולשים להשתתף בפעילויות ברשת ולשתף תוכן אישי

19.02.2012, 10:58 | כתב כלכליסט

מפעל הפיס עולה עם קמפיין חדש ללוטו בכיכובם של האומן מנשה קדישמן והשחקנית והדוגמנית מורן אטיאס לצד דמויות הלוטוגוצים. הקמפיין החדש לוקח את הלוטוגוצים צעד אחד קדימה ומגבש אישיות ואופי ייחודי לכל אחד מהלוטוגוצים.

במקביל לקמפיין, משיק מפעל הפיס מתחם אינטראקטיבי חדש ברשת שיקרא "עולם הלוטוגוצים-נווה מזל". המתחם החדש יזמין את הגולשים להשתתף בפעילויות אינטראקטיביות ברשת ולשתף תוכן אישי כדוגמת: בחירת מספרי מזל ולמידת משמעותם ב"לוטופדיה", לבדוק עד כמה יש להם מזל – "מזלומטר", לעצב לוטוגוץ אישי, לצפות בסרטונים, בפספוסים משעשעים ובמאחורי הקלעים, להוריד אפליקצייה לסלולר –"פוטוגוץ"- המאפשרת צילום שלך עם פוטוגוץ המזל שלך ועוד.

באמצעות האתר החדש יתאפשר להמיר את אייקוני הסמיילי המוכרים בדמויות הלוטוגוצים החדשות. את הלוטוגוצים ניתן יהיה להוריד בחינם מהאתר היישר לצ'אט האישי בפייסבוק.

תגיות