אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דניאלה להבי בדיגיטל צילום: רן גולני

דניאלה להבי בדיגיטל

המעצבת השיקה אפליקציה חדשה לאייפון ולאייפד שמאפשרת הצצה לקולקציה וקנייה מקוונת. כצעד משלים הוציאה להבי סדרת כיסויי אייפון בעיצובה

22.02.2012, 09:58 | לרה רוטר

מותגי אופנה בינלאומיים כבר הבינו את ההכרח באפליקציית אייפון ואייפד, אבל בארץ מרבית מעצבי האופנה מסתפקים באתר ועמוד בפייסבוק. רק לקומץ מותגים ישראליים - ובהם קסטרו, מנגו ישראל ויריד טי מרקט - יש אפליקציות אופנה לאייפון. כעת מצטרפת לרשימה המעצבת דניאלה להבי, שהשיקה אפליקציה של המותג לאייפון ולאייפד.

האפליקציה החדשה מתווספת לפעילות ענפה בעמוד הפייסבוק של החברה, כחלק מהחלטה אסטרטגית של החברה להשקיע בשיווק הדיגיטלי. "המטרה העסקית שלנו בצעד הזה היא לייסד חנות אונליין שתפעל דרך האפליקציה", מסביר אורי להבי, בנה של המעצבת, בעלים ומנכ"ל החברה. "כרגע אפשר להזמין מוצרים דרך האפליקציה אבל ביצוע הרכישה - העברת הפרטים הכספיים - נעשה דרך הטלפון. בעונה הבאה, אני מאמין, כבר תוכל להתבצע מכירה שלמה באפליקציה. אנחנו סבורים שבעוד כשנתיים־שלוש חוויית השיטוט באינטרנט תיעשה בעיקר דרך אפליקציות ופחות דרך מחשבים, אני רואה שזה קורה כבר היום".

30 אלף שקל עלות בניית האפליקציה 30 אלף שקל עלות בניית האפליקציה 30 אלף שקל עלות בניית האפליקציה

בבניית האפליקציה השקיעו במותג סכום של 30 אלף שקל. היא ניתנת להורדה בחינם, ותאפשר למשתמשים הצצה ראשונה לקולקציות חדשות, הטבות ייחודיות, עדכונים, איתור החנות הקרובה ורכישת מוצרים. "אנחנו מתכוונים לעדכן את האפליקציה בכל חודש", מבטיח להבי. "נעלה לשם תוכן מקורי - ההתרחשות מאחורי הקלעים של סט צילומי הקטלוג, סרטונים שמראים את תהליך הייצור, דניאלה תתראיין ותיתן טיפים בנושאים שונים, הפקות אופנה שנצלם במיוחד ועוד".

המודל מתבסס על אפליקציות של בתי האופנה הבינלאומיים, שמאפשרות צפייה בתצוגת האופנה בזמן אמת, צפייה בקולקציות המלאות, עדכונים, איתור חנויות קרובות ורכישות אונליין. האפליקציה של גוצ'י, למשל, מציעה מדריך לסיור אופנתי ברחובות לוס אנג'לס, כולל המלצות למלונות, מסעדות וברים לצד המלצות סטיילינג ושופינג, פלייליסט מבית היוצר של פרידה ג'יאניני ועוד. האפליקציה של דונה קארן מוצגת כיומן של המעצבת שבו היא מאפשרת לנשים מכל העולם לשאול אותה שאלות, מראיינת נשים שהיא מעריכה ומעלה תמונות שמעוררות בה השראה.

צעד נוסף שמלווה את השקת האפליקציה הוא השקה של שבעה דגמים של כיסויי אייפון, העשויים פלסטיק עמיד בשילוב העורות של קולקציית המותג, ויימכרו ב־69 שקל.

תגיות