אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של לאומי למשכנתאות צילום: קובי קלמנוביץ'

מקאן אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של לאומי למשכנתאות

היקף התקציב יעמוד השנה על 10-8 מיליון שקל. משרד הפרסום כבר מטפל בתקציב של בנק לאומי

27.02.2012, 09:05 | שלי פריצקר

משרד הפרסום מקאן אריקסון מעמיק את שיתוף הפעולה עם קבוצת בנק לאומי. המשרד זכה במכרז על תקציב הפרסום של בנק לאומי למשכנתאות. היקף התקציב צפוי לעמוד השנה על 8–10 מיליון שקל.

עד נובמבר 2011, ולמשך 5 שנים, טופל התקציב של לאומי למשכנתאות במשרד הפרסום באומן־בר־ריבנאי, שנאלץ לוותר עליו לאחר שזכה לאחרונה בתקציב של גוף המתחרה בלאומי - תשלובת האשראי ישראכרט מקבוצת בנק הפועלים.

מאחר שמקאן אריקסון שבניהולה של איריס בק מטפל בתקציב של בנק לאומי, ההערכות היו כי הבנק יעביר גם את התקציב של לאומי למשכנתאות למקאן ללא מכרז (מקאן אף טיפל בתקציב של לאומי למשכנתאות מאז נפרד האחרון מבאומן־בר־ריבנאי בחודש נובמבר). אולם בסוף הוחלט לערוך הליך מכרז שבו זכה, כאמור, מקאן אריקסון.

מלבד זאת, מקאן דיגיטל טיפל בעבר בתקציב הפרסום באינטרנט של לאומי למשכנתאות עד שב־2010 הוא עבר לבאומן בר ריבנאי - עם שאר התקציב של הבנק למשכנתאות.

מקאן אריקסון הוא המשרד הגדול בישראל, אולם בעקבות המשבר בענף הפרסום שהחל ב־2011 - על רקע המחאה החברתית - רשם המשרד ירידה של 13% במחזור הפעילות לעומת 2010. עם תיק הלקוחות של המשרד נמנות החברות הגדולות במשק שקיצצו בפעילות הפרסומית ובראשן תנובה.

גם תקציב הפרסום של קבוצת בנק לאומי ירד אשתקד ב־6% לעומת 2010 והסתכם ב־47.9 מיליון שקל.

בבנק לאומי אישרו את הדברים.

תגיות