אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין פרסום ראשון בישראל ברשת החברתית פינטרסט

קמפיין פרסום ראשון בישראל ברשת החברתית פינטרסט

מכללת ספיר פתחה עמוד ברשת החברתית החדשה ובה היא מזמינה את הגולשים לעקוב אחרי תחומי העניין בהם עוסק הקמפיין

27.02.2012, 09:41 | כתב כלכליסט

מכללת ספיר תעלה השבוע קמפיין תחת הקונספט "לעורר עניין" ותעשה שימוש ראשון בישראל ברשת החברתית פינטרסט (Pinterest). בכך מצטרפת ספיר למותגים גדולים בעולם שעלו בשבועות האחרונים ברשת החברתית החדשה ביניהם, GE, גאפ, סוני, טיים מגזין ועוד.

כחלק מהקמפיין, פתחה המכללה עמוד ברשת פינטרסט ובה היא מזמינה את הגולשים לעקוב אחרי 4 לוחות המקבילים לארבעה תחומי העניין בהם עוסק הקמפיין: "לעורר עניין", "לעורר שיחה", "לעורר סקרנות" ו"לעורר מחשבה".

לדברי סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת והשיווק, "ספיר רואה באופן מסורתי חשיבות גבוהה למסרים ערכיים הקשורים ללימודים, זאת בניגוד לקו הרווח בין המוסדות להשכלה גבוהה השמים דגש במסריהם על רווחים תועלתיים".

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום ph בבעלות יגאל חזן ומירן פחמן וכולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, באנרים באתרים, קמפיין רדיו, מודעות בעיתונות ופעילות BTL.

פינטרסט שמתבססת על שיתוף תמונות באותו הנושא, היא אחת הרשתות החברתיות עם שיעור הצמיחה הגבוה ביותר. אף על פי שהחלה לצבור תאוצה של ממש רק מאוגוסט האחרון, התעבורה שלה כבר עולה על עשרה מיליון משתמשים מדי חודש. זוהי הרשת החברתית השלישית, אחרי פייסבוק וטאמבלר, מבחינת משך הזמן שהגולשים משקיעים בה.

תגיות