אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רנסיס הטמיעה פתרון מבוסס ACE בחברת Cal

רנסיס הטמיעה פתרון מבוסס ACE בחברת Cal

Cal תיישם בנוסף למשוב טלפוני גם משוב באמצעות דוא"ל ומערך כלים ניהוליים מתקדמים שפותחו על-ידי רנסיס, היקף הפויקט מוערך במאות אלפי שקלים

27.02.2012, 13:08 | כלכליסט

חברת כרטיסי האשראי Cal מרחיבה את מערך חווית הלקוח שלה המבוסס על מערכת Attentive ACE של חברת רנסיס. הפרויקט כולל יישום מספר מודולים משלימים על גבי המערכת הקיימת, זאת במטרה לשפר ולנהל בצורה מיטבית את חווית הלקוחות של Cal.

במסגרת הפרויקט יישמה Cal שלושה מודולים מתקדמים: הראשון, MyAttentive ,משמש כפורטל דוחות מבוסס WEB למנהלי דרג השטח. הפורטל מציג בצורה מתומצתת מדדים, מגמות והשוואת יחידות ומאפשר לארגון לתחקר בצורה מובנית משובים חריגים בכדי להשתפר ברמה רוחבית במדדים חשובים לארגון כגון FCR, נטישה ושירות יוזם.

השני, Attentive Insight, המבוסס על מנוע BI חזק ומיועד לדרגי הניהול הבכיר מאפשר בזמן אמת לבחון את הנתונים במבט על באמצעות Dashboard ולקבל נתונים בצורה גמישה עד לרמת המשוב הבודד.

המודול השלישי, ACE email, מאפשר לחברה לנהל משוב רציף באמצעות דואר אלקטרוני וכך להרחיב את נקודות האינטראקציה עם הלקוח, להוריד משמעותית את עלות המשוב, להגדיל את מכסת המשובים, לתעדף אינטראקציות בעלות ערך לחברה ולקבל תמונה רחבה יותר.

אייל ברנע, מנכ"ל רנסיס, מסר כי: "שימוש במשוב בדוא"ל מאפשר לחברה להגדיל את כמות המשובים ולשפר חווית הלקוח בנקודות מגע נוספות. יישום כלל המודולים יאפשר לשפר מדדים עסקיים חשובים לארגון כגון FCR או שירות יוזם וכן יאפשר מתן טיפול נקודתי ומהיר לצורך שיפור חווית הלקוח".

תגיות