אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון - השם החדש של מיסטר זול: קו אופ שופ צילום: נועם מושקוביץ

פרסום ראשון - השם החדש של מיסטר זול: קו אופ שופ

החלפת השם מתבצעת כחלק ממהלך כולל של מיתוג מחדש לרשת הוותיקה, המופעלת על ידי האגודה השיתופית קו אופ ישראל

29.02.2012, 14:30 | גיל קליאן
השם החדש של רשת מיסטר זול: קו אופ שופ. כך נודע ל"כלכליסט". החלפת השם מתבצעת כחלק ממהלך כולל של מיתוג מחדש לרשת הוותיקה, המופעלת על ידי האגודה השיתופית קו אופ ישראל.

מהלך זה מגיע אחרי חילופי המנכ"ל וההנהלה, לאחר שבחודשים האחרונים התגלו בה חשדות לאי-סדרים כספיים. אותם חשדות הובילו לפרישות של בכירים - לרבות המנכ"ל; למכירה בהפסד של תת-הרשת ממן; ולירידה במחזור המכירות הכולל של האגודה, המפעילה כיום 56 חנויות (מהן 46 סניפי מיסטר זול).

מיסטר זול היתה עיקר פעילות הקמעונאות של האגודה. מיקומי הסניפים (בתוך השכונות) וגודלם חייבו את החברה למצב את הרשת כשכונתית. קו-אופ ישראל גם ניסתה לחדור לשוק הדיסקאונט עם רכישת חנויות ממן, אך עקב שורת כשלים ניהוליים המהלך נכשל, כאמור.

כעת נראה כי האגודה תתמקד בהדגשת היתרונות שלה כרשת שכונתית, כלומר תיתן דגש על נוחות ועל שירות; ולא מן הנמנע כי תנסה לנצל את עובדת היותה אגודה שיתופית כדי לייחד אותה לעומת המתחרים. בכוונת האגודה להרחיב את פריסת הסניפים שלה.

כיום חברים באגודה השיתופית כ13- אלף בעלי מניות, ומספרם הולך וגדל עם פתיחת ההצטרפות לבני משפחה. חברי האגודה זוכים להנחות בעת ביצוע רכישות ברשת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות