אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איתמר דויטשר: "תמיד יש חברות על המדף שאנחנו בוחנים"

איתמר דויטשר: "תמיד יש חברות על המדף שאנחנו בוחנים"

מנכ"ל אלקטרה הסביר בכנס ת"א 100 של "כלכליסט" ואקסלנס כיצד הקבוצה שברה את תקרת הזכוכית על ידי יציאה לשווקים חדשים "תודות לגמישות גם בשנים של משבר"

06.03.2012, 17:57 | אסף גילעם

"האתגר בשנים האחרונות, בעיקר מאז 2005, היה לשבור את תקרת הזכוכית שקיימת בפעילות בתחום האלקטרו מכאני" אמר איתמר דויטשר, מנכ"ל אלטרה מקבוצת אלקו, בכנס ת"א 100 של "כלכליסט" ואקסלנס.

"השוק האלקטרו מכאני מכיל שוק פוטנציאלי של 12 מיליארד שקל בלבד, אלקטרה יצאה לשווקים בחו"ל ועברה לפעול בכל שרשרת הייצור, כך שהשוק הפוטנציאלי של אלקטרה כיום עומד על 85 מיליארד שקל - מה שמשפיע על השורה התחתונה של אלקטרה", הוסיף.

"רק לדוגמה, אנחנו 1-1.5 אחוז משוק הקבלנות בישראל, שמסתכם ב-15 מיליארד שקל", הסביר דויטשר. "הנושא של מיקור חוץ בתחום ניהול התשתיות נמצא רק בתחילת דרכו בישראל", אמר דויטשר. אלקטרה צפויה לפרסם את דו"חותיה מחר, כשדויטשר שהיה מנוע מלחשוף את הנתונים, רמז כי הוא מקווה ש"קצב הגידול היפה שהציגה אלטרה, ישתקף במספרים של דו"חות 2011 שתראו מחר".

"אנחנו ניסינו לבדל את אלטרה, על ידי תפישת מחזור החיים, וביכולת שלנו להיות גמישים, גם בשנים של משבר".   דויטשר הוסיף כי "חלק מהצמיחה של אלקטרה מבוסס על רכישת חברות, ויש תמיד חברות על המדף שאנחנו בוחנים".

תגיות