אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יקי ודמני: "שירות אלקטרה הוא הנכס האסטרטגי שלנו" צילום: עמית שעל

יקי ודמני: "שירות אלקטרה הוא הנכס האסטרטגי שלנו"

מנכ"ל אלקטרה צריכה אמר בכנס ת"א 100 של "כלכליסט" ואקסלנס כי בין מנועי הצמיחה של החברה לשנת 2012 ניתן למנות כניסה לתחום הסחר המקוון והרחבת המותג בתחום המים המינרליים והמסוננים

06.03.2012, 17:46 | ענת ציפקין

"המוטו של תוכניות העבודה שלנו הוא תחשוב רחוק, תגיע רחוק" - כך אמר היום (ג') יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה צריכה, במסגרת כנס ת"א 100 של "כלכליסט" ואקסלנס. אלקטרה צריכה, בשליטת אלקו החזקות של גרשון זלקינד, פועלת בשלושה מגזרי פעילות - מגזר מוצרי הצריכה (מזגנים, מוצרי חשמל ביתיים, אלקטרה בר, אלקטרה שירות), מגזר רשתות קמעונאיות (מחסני חשמל ושקם אלקטריק) ומחשבים ותקשורת (אלקטרה מחשבים). "אנחנו משקיעים הרבה מאוד בשירות אלקטרה, שהוא הנכס האסטרטגי שלנו בשוק שנחשב כאחד מהתחרותיים ביותר במדינת ישראל" אמר ודמני.

לדברי ודמני, לאלקטרה חמישה מנועי צמיחה עיקריים לשנת 2012, כשהראשון מביניהם הוא הזיכיון לשיווק מוצרי חשמל ביתיים ממותג ווירלפול בארץ. מנוע הצמיחה השני הוא הזיכיון שקיבלה אלקטרה צריכה לשיווק מזגני חברת DAIKIN היפנית. המנוע השלישי הוא הרחבת פעילות מותג אלקטרה מחשבים, והרביעי הוא כניסה לתחום הסחר המקוון. המנוע האחרון עליו דיבר ודמני הוא הרחבת מותג אלקטרה בתחום המים המינרליים והמסוננים. "מדובר בשוק בעל שיעור צמיחה שנתי של 10-15% בשנה", אמר.

את הרבעון השלישי של 2011 סיכמה אלקטרה צריכה עם רווח נקי של 17.2 מיליון שקל, לעומת 29.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות אלקטרה צריכה ברבעון השלישי הסתכמו ב-637.2 מיליון שקל, לעומת 692.9 מיליון שקל אשתקד. הירידה במכירות נבעה מירידות במגזר הקימעונאות ובמגזר תקשורת והמחשבים.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות