אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לברון ג'יימס יהיה פרזנטור של דנקין דונטס צילום: רויטרס

לברון ג'יימס יהיה פרזנטור של דנקין דונטס

רשת המזון תשלם לכוכב מיאמי היט כמיליון דולר כדי שיהיה הפנים שלה באסיה

06.03.2012, 15:55 | אסף רותם

לברון ג'יימס חתם על הסכם חסות אישי עם רשת המזון Dunkin Donuts. ההסכם הוא למספר שנים ויכניס ללברון ג'יימס לפחות מיליון דולר. כחלק מההסכם לברון יהפוך ל"שותף השיווק" מספר 1 של החברה במאמצי השיווק באסיה. אסיה אחראית כמעט לרבע מהכנסות הרשת.

לברון ג'יימס הוא דמות מוכרת ואהודה באסיה והשחקן שחולצתו נמכרת הכי הרבה באזור. ההסכם מעלה את השאלה למה לא החליטו בדאנקין דונטס להחתים את ג'רמי לין כרפזטור באסיה. על זה ענה ג'ון קוסטלו, האחראי העיקרי על השיווק בדאנקין: "ג'רמי לין מעלה את ההתרגשות מהמשחק באסיה, אבל לברון עדיין יותר פופולארי".

גם חברת השעונים Audermars Piguet חתומה על הסכם חסות עם לברון ג'יימס, לפיו הוא יקדם את מוצריה - בעיקר באסיה.

עוד מעולם החסויות האישי. ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם סוכנות השיווק Octagon. החברה תנהל את שיווקו של ואלדס כפרזטור.

תגיות