אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זרמון מסיים את ההתקשרות עם בסט ביי וביג בוקס צילום: שלום בר טל

זרמון מסיים את ההתקשרות עם בסט ביי וביג בוקס

זאת כחלק מתהליך הרה-ארגון שהוא מוביל לאחר שרכש את חלקו של שותפו הדר גולדמן. זרמון: "מדובר בתקציבים שאינם משתלמים למשרד ואני נאלץ לוותר עליהם"

07.03.2012, 16:37 | שלי פריצקר

אילון זרמון, מנכ"ל זרמון DDB, מסיים את ההתקשרות עם בסט ביי הכולל את המותגים בסט ביי וביג בוקס (מקבוצת פישמן) מאחר שלדבריו מדובר בתקציבים שאינו רווחיים לפעילות המשרד. זאת כחלק מתהליך הרה-ארגון שמוביל זרמון לאחר שרכש את חלקו של שותפו הדר גולדמן.

המשרד זכה בתקציב ב-2010 וצפוי לעבוד עם הלקוח עד סוף החודש.

קבוצת פישמן רוכשת את המדיה שלה באמצעות חברת מיוז שבבעלותה וכן את כל עבודת האינטרנט והדיגיטל באמצעות חברת גורני שבבעלותה ולא באמצעות משרדי הפרסום. ההתקשרות מול משרדי הפרסום היא על בסיס ריטיינר חודשי בלבד, והמשרד אינו נהנה מעמלות פרסום, כפי שנהוג בענף.

אילון זרמון: "אני רוצה להודות לביג בוקס ולבסט ביי ובמיוחד למיקי דינר המנכ"ל, על שיתוף הפעולה המרתק. עם זאת, משרד הפרסום זרמון DDB הוא עסק לכל דבר, וככזה עליו להרוויח. לכן, למרות הקשר הרגשי שנוצר פעמים רבות בינינו לבין הלקוח, בסופו של דבר השיקול הוא כלכלי. בשל אופי ההתקשרות, מדובר בתקציבים שאינם משתלמים למשרד ואני נאלץ לוותר עליהם".

זרמון DDB, עד לא מזמן זרמון גולדמן DDB, איבד בשנתיים האחרונות לא מעט תקציבים משמעותיים ובהם AIG, סיטרואן ואופנת פוקס.

תגיות