אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענבר מרחב זכה בתקציב הפרסום של מותג שוקולד השחר צילום: shutterstock

ענבר מרחב זכה בתקציב הפרסום של מותג שוקולד השחר

אחרי הפסקה של ארבע שנים יצרנית ממרח השוקולד חוזרת בקמפיין פרסומי. היקף התקציב עומד על 4 מיליון שקל בשנה

11.03.2012, 13:42 | שלי פריצקר

משרד הפרסום ענבר מרחב זכה בתקציב "השחר העולה" יצרנית ממרח שוקולד השחר. היקף התקציב עומד על 4 מיליון שקל בשנה.

בפעם האחרונה שיצרנית המותג הוותיק היתה באוויר עם קמפיין פרסומי היתה לפני 4 שנים באמצעות ג.יפית. אולם עתה התקבלה החלטה בחברה לחזור לשיווק אגרסיבי כאשר יריית הפתיחה נקבעה לקראת הפסח, העונה החמה של ממרחי השוקולד.

את מסע הפרסום ילוו שני פרזנטורים – השחקנית סנדרה שדה וחבר הכנסת לשעבר אברהם (אברום) בורג. בורג צפוי לתרום את הכסף שיקבל מהקמפיין לעמותה למען ילדים.

גיא קלנר, מנכ"ל המשרד: "אנחנו מוחמאים מהבחירה לטיפול במותג אהוב ועוצמתי שכל ישראלי מכיר, זו אחריות גדולה".

תגיות