אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מהרשת לטלוויזיה: הולו חתמה על הסכם להפצת התכנים שהיא מפיקה

מהרשת לטלוויזיה: הולו חתמה על הסכם להפצת התכנים שהיא מפיקה

חברת הווידיאו המקוון, שזכתה בארה"ב לפופולריות בזכות שידור סדרות ברשת, נכנסה בתקופה האחרונה לעסקי יצירת התוכן והגיעה להסכם ראשון מסוגו

12.03.2012, 12:23 | עומר כביר
כמו הגדולים: חברת הווידיאו המקוון הולו חתמה עם חברת הפצת התוכן פרימנטל מדיה על הסכם להפצה בינלאומית של תכנים שנוצרו על ידו. זהו הסכם ראשון מסוגו בין חברת וידיאו ברשת לחברת הפצה בינלאומית משמעותית, שיכול להביא סדרות שנוצרו במקור לשידור באינטרנט למסכי הטלוויזיה במדינות שונות בעולם.

אתר הולו פעיל כיום רק בארה"ב וביפן. הוא מתמקד בשידור בסטרימינג (צפייה ישירה) של פרקים חדשים מסדרות טלוויזיה, בשיתוף עם הרשתות המשדרות אותן, וכן מציג סדרות קלאסיות ובי-מוביז. בתקופה האחרונה, כחלק ממגמה כוללת בתעשיית הסטרימינג שלה שותפים גם אתרים כמו נטפליקס, החל הולו להפיק סדרות טלוויזיה מקוריות המשודרות בו באופן בלעדי.

 

ההפקה המקורית הראשונה של האתר, סדרה תיעודית של מורגן ספרולק בשם A Day in the Life, תיעדה 24 שעות בחייהם של מפורסמים דוגמת ריצ'ארד ברנסון ו-will.i.am. היא זכתה לשבחים רבים ולהצלחה, ובימים אלו מופקת לה עונה שנייה. לאחרונה החל הולו לשדר סדרה מתוסרטת ראשונה, דרמה פוליטית בשם Battleground, ובקיץ הקרוב יחל האתר לשדר סדרת טיולים בשם Up to Speed.

פרימנטל מדיה היא מחברות התוכן הגדולות בעולם, ואחראית להפקה והפצה של להיטים בינלאומיים כמו אמריקן איידול ואקס פקטור. העסקה שנתחמה תאפשר לחברה להפיץ את התכנים של הולו בכל העולם ועל גבי כל הפלטפורמות האפשריות, ובהן שידורי טלוויזיה מסורתיים.

"מדובר בעסקה פורצת דרך, שקובעת תקדים חדש לרכישת תוכן שיכול לחיות גם בפלטפורמות דיגיטליות ומסורתיות גם יחד", אמר מנכ"ל פרימנטל מדיה, דייוויד אלנדר, בהודעה לעיתונות. אנדי פורסל, סגן נשיא בכיר לתוכן בהולו, הוסיף: "השותפות החדשה הזו תאפשר לנו להביא סיפורים ייחודיים לכל העולם".

המגמה של אתרי סטרימינג ליצור תכנים המתחרים באיכותם של סדרות טלוויזיה מסורתיות היא אחת מהמהלכים המעניינים בתעשיית התוכן העולמית, שיכולים להוביל ליצירת סדרות נועזות וחדשניות יותר, המשוחררות מהמגבלות ומהמוסכמות של שידורי הטלוויזיה המסורתיים.

גם נטפליקס, אחד החלוצים בתחום זה, משדר החל מפברואר את לילהאמר – הפקה יוקרתית בכיכובו של סטיבן ואן זאנדט ובשיתוף רשת טלוויזיה נורבגית, שזכתה לעניין רב. סדרה זו נרכשה לשידור בישראל על ידי יס, ותשודר באחד מערוצי חברת הלוויין באביב הקרוב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות