אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אסם התקפלה: התינוק של במבה לא יהיה סמל המשלחת באולימפיאדה

אסם התקפלה: התינוק של במבה לא יהיה סמל המשלחת באולימפיאדה

החברה הודיעה על ביטול ההחלטה להשתמש במותג כסמל המשלחת הישראלית בלונדון 2012, אך הוסיפה כי תשאיר את 150 אלף השקל ששולמו עבור שיתוף הפעולה בידי הוועד האולימפי כתרומה

13.03.2012, 18:57 | אורנה יפת

יום אחרי ההודעה כי התינוק של במבה נבחר כסמל של המשלחת הישראלית באולימפיאדה הקרובה בלונדון, החליטה אסם על ביטול ההחלטה בעקבות תגובות הציבור השליליות. אסם הודיעה כי היא מבטלת את הסכם החסות עם הוועד האולימפי ומוותרת על דמותו של תינוק הבמבה כקמע הרשמי של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת לונדון.

עם זאת, הודיעו באסם כי ישאירו בידי הוועד האולימפי כתרומה את הסכום עליו הסכימו הצדדים במטרה לקדם את הספורט האולימפי בישראל.

אסם שילמה לוועד האולימפי כ-150 אלף שקל תמורת החסות, והתכוונה להשקיע בפיתוח במבה מיוחדת למשחקים האולימפיים. כמו כן, במסגרת החסות היתה אמורה החברה להשקיע עוד מאות אלפי שקלים בקמפיין, באירועים ובמוצרים נלווים לקראת האולימפיאדה שתיפתח בקיץ. לאחר שנודע דבר החסות, התעוררה ביקורת ציבורית רבה על כך שהדמות הרשמית של המשלחת תהיה דמות מסחרית.

הוועד האולימפי פנה לאסם לאחר שנקלע לתסבוכת משפטית עם דמות הקמע שתכנן למשלחת. לאחר שנבחרה הדמות "שפיציק", תבעה הטלוויזיה החינוכית את הוועד בשל חשד לחיקוי הדמות המיתולוגית קישקשתא. הוועד הפסיד בתביעה ונותר ללא קמע - ואז הוחלט לפנות לאסם לקבלת חסות ולהכרזה על תינוק הבמבה כקמע הרשמי.

מאסם נמסר כי היא נעתרה לפניית הוועד האולימפי "מתוך רצון לתמוך בספורט הישראלי ולקחת חלק בחוויה האולימפית והעניקה את התינוק בתום לב. אסם נעתרה לאחר שהקשיבו לתגובות הציבור החליטו אסם והוועד האולימפי במשותף לוותר על כל המחויבויות הנובעות מההסכם ביניהן. עם זאת, כדי לשמור על רוח ספורטיבית ולסייע למשלחת, החליטה אסם להשאיר בידי הוועד האולימפי, כתרומה, את הסכום שעליו הוסכם במטרה לקדם את הספורט האולימפי בישראל. אסם מאחלת לספורטאים במשלחת האולימפית הצלחה ומצדיעה להישגיהם".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
היחידים שעדיין לא הפנימו את המצב הם משרדי יח"צ
כל כך הרבה טעויות של משרדי יחסי ציבור ראינו לאחרונה. תנובה, שטראוס ועכשיו אסם. זה ממש כואב לראות את הניתוק שלהם ממה שקורה בחוץ ולחשוב צעד אחד קדימה. תפנימו - החברות שאתם מייצגים נתפסות עכשיו כאוייבים של הציבור. בכל פעם שאנחנו מסתובבים בסופרמרקט אנחנו מקללים את החברות ואת הסופרמרקטים. בקיץ הקרוב נחזור כולנו כדי להגביר את התחרות, כדי שהמשכורות שלנו יוכלו לקנות יותר וכדי שהמדינה הזאת תתחיל לשרת את אזרחיה. נתראה ברוטשילד.
עומר , ירושלים  |  13.03.12
לכל התגובות