אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוכני הביטוח מרוצים מהראל צילום: ורדי כהנא

סוכני הביטוח מרוצים מהראל

החברה זכתה בפעם השמינית ברציפות במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח. במקום השני: מגדל

20.03.2012, 12:07 | אסף גילעם
רוני שטרן, סגן נשיא לשכת סוכני הביטוח, הציג בכנס סוכני הביטוח באילת את סקר סוכני הביטוח והפנסיה לשנת 2012. הסקר נערך בקרב 700 סוכני ביטוח בסוף פברואר.

מבין החברות הגדולות זכתה הראל במקום הראשון בתחום שביעות הרצון בפעם השמינית ברציפות. את המקומות השני והשלישי תפסו מגדל ומנורה בהתאמה. במקום הראשון בתחום הביטוח הפנסיוני מבין החברות הבינוניות זכתה אליהו, וגברה על איילון והכשרה.

אודי כץ, נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל, מסר בתגובה לממצאי הסקר כי "הלשכה רואה במתן השירות את הגורם המשפיע ביותר על המשך דרכו של הענף. קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת זו. גורמי הענף לא יכולים להתפשר על פחות ממצוינות בשירות לסוכנים וכפועל יוצא, ללקוחות".

"ממצאי הסקר השנה מצביעים באופן כללי על היעדר פריצת דרך נדרשת. כדאי גם לראות כי מהירות הטיפול בתביעות בביטוח פנסיוני וחיים נותרה נקודת החולשה של החברות. ברור מאליו כי לחיסכון ולצמצום בכוח אדם יש השפעה שלילית על רמת השירות, והנפגע העיקרי מכך הוא הלקוח. מחובתנו להמשיך ולפעול למתן השירות הטוב והיעיל ביותר, תוך שילוב מערכים טכנולוגיים מתקדמים בסביבת העבודה. הלשכה בראשותי תמשיך ותציב את יעד המצוינות בשירות כיעד שאליו החברות יהיו מחויבות בעבודתן עם הסוכנים".

תגיות