אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יעל תוכנה מטמיעה מערכת CRM בבנק יהב

יעל תוכנה מטמיעה מערכת CRM בבנק יהב

מערכת Mega-Center שפותחה ביעל תשולב במוקד השירות של בנק יהב ובסניפיו. היקף הפרויקט: כ-1.5 מיליון שקל

26.03.2012, 11:57 | כלכליסט
קבוצת יעל מטמיעה בימים אלה מערכת CRM פרי פיתוחה בשם Mega-Center במוקד השירות של בנק יהב לעובדי המדינה ובסניפיו. השלב הראשון של הפרויקט הסתיים לאחרונה בהצלחה וכלל את הטמעת המערכת במוקד "יהב ישיר".

בימים אלה מתחיל השלב השני של הפרויקט, שבמסגרתו תותקן המערכת בכל סניפי הבנק, תוך התאמת והרחבת הפונקציונליות שלה לצרכים העסקיים של הסניפים עצמם, שלב זה צפוי להסתיים בחודש יוני. היקף הפרויקט כולו מוערך בכ-1.5 מיליון שקל.

מערכת ה-Mega Center, אשר תשמש את נציגי מוקד הבנק ואת 40 סניפיו, מציגה בזמן שיחה עם הלקוח נתונים הכוללים מידע על מצבו הכספי (כגון: יתרות עו"ש, פקדונות, חסכונות, הלוואות וכו'), ובעזרת מידע זה ניתן להציע הצעות ערך ממוקדות לקוח. בנוסף מאפשרת המערכת לקבל היסטוריה של כל פנייה ואינטראקציה עם הלקוח אשר מתועדת במערכת, כך שהמשתמש יכול ללמוד על אופיו ופעילותו של הלקוח ולהעניק לו את המענה המתאים בזמן הקצר ביותר.

המערכת תטפל גם במשימות פנים ארגוניות, כולל העברת משימות להמשך טיפול ה-Back Office והעברת משימות שנפתחות במוקד להמשך טיפול על ידי הסניף המטפל או על ידי יחידת מטה אחרת. כמו כן תלווה ה-Mega Center קמפיינים שיווקיים, כולל פילוח אוכלוסיות יעד וקידום מולם של מבצעים וקמפיינים שיווקיים במגוון ערוצים, כגון: שיחות יוצאות, שליחת פקס, שליחת הודעות מייל ושליחת SMS.

גדי דודיאן, מנהל אגף מחשוב וחבר הנהלת הבנק, מסר: "מערכת CRM הינה נדבך חיוני בכל מערכת שירותית. בהקמת המערכת עמדו לנגד עיניי שלוש מטרות מרכזיות: הראשונה – קבלת תמונת לקוח מלאה ורחבה במקום מרכזי אחד, השנייה – תיעוד ההתקשרות מול הלקוח במטרה לספק שירות יעיל יותר והשלישית – סט של הצעות ערך לכל לקוח ברמה האישית.

"המערכת של קבוצת יעל הצליחה להתמודד עם כל האתגרים העסקיים והטכנולוגיים אשר עמדו בפנינו והיא מספקת לנו פתרון אחד כולל אשר מצד אחד מסייע לנו להתמקד בתהליכי המכירה הנכונים ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו. המערכת אשר הוטמעה במוקד 'יהב ישיר' כבר הוכיחה יכולות של שיפור השירות באופן משמעותי. אין לי ספק שהשילוב בין המקצועיות הגבוהה של אנשי יעל והשותפות הפורייה שנרקמה בינינו בכל הדרגים, הם שסייעו רבות להצלחת הפרויקט וימשיכו לתרום להשגת יעדינו העסקיים גם בעתיד".

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "בנק יהב הינו לקוח אסטרטגי שלנו. תוך תקופת היכרות קצרה התחלנו בשותפות שמטרתה אחת - להפוך את הצלחותיו העסקיות של הבנק ליעד העיקרי שלנו בפרויקט. ככלל, האתגר שלנו בעבודה מול לקוחותינו הוא להעניק להם יתרונות עסקיים באמצעות הפתרונות הטכנולוגיים אותם משווקת ומיישמת קבוצת יעל, ובכך לאפשר ללקוחותינו להתמודד בשוק תחרותי ודינמי".

תגיות