אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הדבר המדאיג עבור חברות הסלולר הוא הרושם ש'בעל הבית השתגע'" צילום: בלומברג

"הדבר המדאיג עבור חברות הסלולר הוא הרושם ש'בעל הבית השתגע'"

באי.בי.אי אמרו את הדברים בעקבות ההצטרפות של Hallo לענף. לדבריהם, "המתחרים החדשים בשוק בהחלט אגרסיביים, וגם אם בסוף לא כולם יצליחו לשרוד - 2012 ו-2013 הולכות להיות שנים קשות מאוד לענף הסלולר"

27.03.2012, 13:41 | שי סלינס

"ניתן להגדיר את כניסת המפעיל הוירטואלי החדש לשוק הסלולר בדרמה גדולה", כך כותב היום (ג') אורי ליכט מנהל המחקר של בית ההשקעות אי.בי.אי בתגובה לכניסת ספקית השיחות הבינלאומיות 015 Hallo לשוק הסלולר בישראל.

"הדבר המדאיג ביותר עבור חברות הסלולר הוא הרושם ש'בעל הבית השתגע' ושמפעיל ויריטואלי חדש מתחיל לשווק חבילות הכל כלול במחיר נמוך מ-100 שקל. נקודה מדאיגה נוספת עבור החברות הקיימות היא שמאז כניסת האייפונים, הגלאקסי ושאר הטלפונים החכמים המותג של חברות הסלולר עצמן נחלש בצורה משמעותית וניתן להבחין היום כי הבידול העיקרי בין החברות הוא המחיר. עובדה משמעותית מאד שאנחנו לפני כניסתם של 4 מתחרים נוספים" הוסיף ליכט.

"Hallo מביאה בשורה בתחום השיחות לחו"ל עם מחירים נמוכים על SMS ודקות שיחה. מדובר בתחום שמהווה יותר מ-10% מהמכירות אצל החברות הקיימות ובשל מדיניות ההכרה בהכנסות והוצאות הוא מייצר רווח גולמי מאד משמעותי", כתב ליכט.

"לסיכום", כתבו בבית ההשקעות, "המתחרים החדשים בשוק בהחלט אגרסיביים וגם אם בסוף לא כולם יצליחו לשרוד - השנים 2012 ו-2013 הולכות להיות שנים קשות מאוד לענף הסלולר".

Hallo אינה מתכוונת למכור מכשירי סלולר כלל, והמצטרפים אליה נדרשים להצטייד במכשיר כשהיא תספק את כרטיס ה-SIM בלבד. ניתן יהיה להתחבר ישירות לחברה, או לרכוש את כרטיסי ה-SIM ברשתות שיווק קמעונאיות ורשתות למוצרי תקשורת שעימן חתמה החברה על הסכמים.

תגיות