אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יבש יותר: ירידה של 5.2% במכירות מי עדן בישראל ב-2011

יבש יותר: ירידה של 5.2% במכירות מי עדן בישראל ב-2011

המכירות בישראל בשנה שעברה עמדו על 77.8 מיליון יורו; החברה רשמה צניחה של 17.5% ברווח התפעולי בישראל -לסכום של 3.9 מיליון יורו

29.03.2012, 19:22 | גיל קליאן
מי עדן, שעיקר פעילותה בשוק המים המינרליים באירופה, סיימה את 2011 עם קיפאון בהכנסות על 250 מיליון יורו. הרווחיות הגולמית של החברה נותרה אף היא על 70% ב-2011, אך בכל הקשור לרווחיות התפעולית שיפרה הקבוצה את הרווח התפעולי לפני הפחתות חשבונאיות והוצאות אחרות ב-12.6%, לסכום של 29 מיליון יורו.

2011 היתה השנה האחרונה בה החברה רשמה הפחתות חשבונאיות על רכישות חברות המים המינרליים שביצעה בעבר באירופה. בינתיים ההפחתות עדיין מקלקלות לקבוצת מי עדן את השורה התחתונה, והחברה רשמה הפסד נקי מיוחס לבעלי המניות של 12.2 מיליון יורו.

בשנת 2010 רשמה מי עדן רווח נקי מיוחס לבעלי המניות של 7.3 מיליון יורו, אך הוא נבע מהכנסה חד פעמית על רכישת הלוואה שרשמה החברה באותה שנה בסך 44.1 מיליון יורו.

כמו המתחרה נביעות, גם מי עדן לא רווה נחת משוק המים המינרליים בישראל. החברה דיווחה על התכווצות במכירות הבקבוקים והברים, כשהיא מאזנת את פעילות המים עם פעילות מכירת מכונות הקפה של לוואצה תחת החברה הבת פאוזה. בסך הכל רשמה החברה ירידה של 5.2% במכירות בישראל לרמה של 77.8 מיליון יורו, וצניחה של 17.5% ברווח התפעולי בישראל לסכום של 3.9 מיליון יורו.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות