אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן עלה לרמה הגבוהה מזה שנה

סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן עלה לרמה הגבוהה מזה שנה

סנטימנט הצרכנים עלה לרמה של 76.2 נקודות, אחרי קריאה של 75.3 בפברואר. הברומטר למצב התנאים הכלכליים רשם קריאה של 86 נקודות, גם כן הגבוהה מאז פברואר 2011

30.03.2012, 17:29 | סוכנויות הידיעות

סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ורויטרס רשם בסוף מרץ את הקריאה הגבוהה מזה שנה, עדות לכך שהצרכן האמריקאי תולה את אמונו בכלכלה הגדולה בעולם.

סנטימנט הצרכנים עלה לרמה של 76.2 נקודות, אחרי קריאה של 75.3 נקודות בחודש פברואר.

"מדד ביטחון הצרכנים עלה לאור עלייה בהכנסות הצרכנים ושיפור במצב שוק העבודה האמריקאי. הגורם שפגע בצרכנים היה העלייה החדה במחירי הדלקים", אמר ריצ'ארד קורטין, אחד ממנהלי המחקר.

הברומטר למצב התנאים הכלכליים רשם קריאה של 86 נקודות, גם כן הגבוהה מאז פברואר 2011. מדובר על שיפור ביחס לקריאה שנרשמה באמצע מרץ, 84.2 נקודות וקריאה של 83 נקודות בחודש פברואר.

מרכיב ציפיות הצרכנים לגבי רמת האינפלציה הצביע על ציפיות אינפלציה של 3.9%, בהשוואה לציפיות אינפלציה של 4% בתחילת חודש מרץ.

תגיות