צילום: shutterstock
הוט רכשה מערכת לשיפור השירות בעלות מוערכת של 2 מיליון שקל
מערכת ה-CCP, מבית ROI CUSTOMERS, מנטרת את ביצועי המוקדים הטלפוניים ומאפשרת ניתוח מתקדם ומעמיק
01.04.2012, 15:16 | כלכליסט
חברת הוט ממשיכה בהשקעותיה בשירות הטלפוני ללקוחותיה. במסגרת השינויים, רכשה החברה לאחרונה מערכת CCP (Customer Centric Performance) מתקדמת, שפותחה ע"י החברה הישראלית ROI CUSTOMERS, לניטור של ביצועי המוקדים.
ה-CCP, הינה מערכת BI, ייעודית למוקדים טלפוניים המושתת על מתודולוגיית מדידה וניטור מתקדמת אונליין. CCP נתפסת כחידוש מבחינת שיטות העבודה המקובלות ביחידות מוקדי השירות בישראל.
בעקבות רכישת ה-CCP החלו ב-HOT בהטמעה אינטנסיבית של התוכנה לכל מערכות המידע הפועלות במוקדי השירות והמכירות.
ערן שפיר, מנהל חטיבת מערכות מידע ב-HOT: "מערכת CCP משתלבת היטב במערך ה-BI של HOT ותאפשר קפיצת מדרגה בניהול מערך המוקדים הטלפוניים של החברה."
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה