אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גם בחודש מרץ: "כלכליסט" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל

גם בחודש מרץ: "כלכליסט" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל

אתר "כלכליסט" זוכה לחשיפה הגבוהה ביותר מבין האתרים הכלכליים הן בגלישה ממקומות העבודה והן בגלישה מטלפונים סלולריים. מדובר בחודש ה-16 ברציפות בו נמצא כלכליסט בפסגת דירוג האתרים הכלכליים

04.04.2012, 14:01 | כלכליסט
אתר "כלכליסט" מחזק את מעמדו בקרב אתרי האינטרנט בישראל. על פי נתוני TIM לחודש מרץ, "כלכליסט" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל. בכך ממשיך האתר רצף של 16 חודשים בפסגת דירוג האתרים הכלכליים ושומר על המעמד המוביל מאז שהחל להימדד בסקר בסוף 2010.

"כלכליסט" דורג במרץ במקום ה-13 בדירוג האתרים הכללי בישראל. שיעור החשיפה לאתר הסתכם ב-16.2%. מדובר ב-655 אלף גולשים ייחודיים בשבוע ל"כלכליסט". המתחרים, "גלובס" ו"דה מרקר", מדורגים במקומות ה-16 וה-17 בהתאמה עם חשיפה שבועית של 14.3% ו-13.9% במרץ.

אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל גם בגלישה ממקומות העבודה ומדורג במקום ה-8 מכלל האתרים. אתרי "גלובס" ו"דה מרקר" מדורגים רק במקומות ה-12 וה-14 בהתאמה.

בחודש החולף המשיך "כלכליסט" להוביל גם בגלישה מטלפונים סלולריים. "כלכליסט" עקף את האתרים הכלכליים האחרים והתברג במקום ה-12 בגלישה הסלולרית בארץ עם חשיפה שבועית של 3.9%. "גלובס" ו"דה מרקר" מדורגים רק במקום ה-16 וה-19 בגלישה מהסלולר.

"כלכליסט" ממשיך לטפס מעלה גם ב"מדד המומנטום" החדש של TIM. המדד מבוסס על האופן שבו תופסים הגולשים את האתרים השונים. הגולשים נשאלו האם לדעתם האתר מתחזק והוא "בדרך למעלה", האם הוא נחלש ובדרך למטה או שהוא דורך במקום. למדד זה תפקיד חשוב בניתוח מעמדם של האתרים והערכת הפוטנציאל העתידי שלהם.

במדד המומנטום לחודש מרץ בולט "כלכליסט" לטובה, ומדורג במקום ה-9 מכלל האתרים בישראל, גבוה יותר ממתחריו, כ"אתר בעל עתיד מבטיח" שנמצא בדרכו מעלה.

על סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זאת, יצויין כי בשנים שחלפו הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.

תגיות