אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר היעדרות של יותר משנה: מותג הטמפונים פלייטקס חוזר למדפי רשתות השיווק בישראל

לאחר היעדרות של יותר משנה: מותג הטמפונים פלייטקס חוזר למדפי רשתות השיווק בישראל

בשלב זה נמכרים הטמפונים ברשתות סופר־פארם ושופרסל, ובתוך כמה שבועות צפויה ההפצה להתרחב לרשתות נוספות

19.04.2012, 09:11 | אורנה יפת

מותג הטמפונים פלייטקס חוזר לישראל. לאחר היעדרות מהמדפים של יותר משנה, פלייטקס חוזר עם משווק חדש - חברת דנשר. המותג, שנמצא בבעלות אנרג'ייזר העולמית, שווק בישראל עד לפני כשנה וחצי באמצעות חוגלה־קימברלי ישראל. במרץ 2011 הפסיקה חוגלה לשווק את פלייטקס ורשתות השיווק מכרו את העודפים שהצטברו.

אנרג'ייזר נפרד מחוגלה־קימברלי על רקע העובדה שזו משווקת מוצר מתחרה, קוטקס. את הפצת המותג הוא העביר לידי דנשר, אלא שדנשר התעכבה בהחזרת המותג למדפים משום שחידוש הרישיון ממכון התקנים לשיווק המוצר ארך תקופה ממושכת.

בשלב זה נמכרים הטמפונים ברשתות סופר־פארם ושופרסל, ובתוך כמה שבועות צפויה ההפצה להתרחב לרשתות נוספות. מתברר שהצרכניות בישראל חשו בחסרונו של המותג, שכן בתקופה הקצרה שבה הוא חזר למדפים הוא הצליח להגיע ברשת סופר־פארם לנתח שוק של 13% בקטגוריית הטמפונים.

פלייטקס הופץ על ידי חוגלה משנות השמונים, וב־2010 (לפני שירד מהמדפים) הוא אחז בנתח שוק של כ־14%. עם זאת, חוגלה לא תמכה במותג מבחינה שיווקית מכיוון שהפצת מותג שאינו בבעלותה אינה חלק מליבת העסקים שלה.

על פי סטור נקסט, קטגוריית הטמפונים מוערכת ב־31 מיליון שקל בשנה, אך בתוספת מכירות הפארמים (שאינן כלולות בחישובי סטור נקסט) היא מגיעה ל־45 מיליון שקל בשנה.

דנשר בתגובה: "בתוך כמה שבועות יהיה אפשר למצוא את המוצרים בכל רחבי הארץ".

תגיות